سربازان فارسی‌زبان اسرائیل

کد خبر: 1250081

رسانه‌ها می‌گویند دفتر اینترنشنال در واشینگتن به سرزمین‌های اشغالی فلسطین و شهر بیت‌المقدس منتقل شده است. خود مجریان این شبکه هم گفته‌اند که به بیت‌المقدس رفته‌اند، البته آن‌ها به سبک صهیونیست‌ها، بیت‌المقدس را اورشلیم می‌نامند.

سربازان فارسی‌زبان اسرائیل

فرداد فرحزاد برنامه‌اش را از اسرائیل پخش می‌کند و در همان برنامه با یکی از همکاران خود صحبت می‌کند که تازه از نیویورک به اسرائیل رسیده است. رضا محدث، خبرنگار اینترنشنال که همراه فیلمبردار اینترنشنال از نیویورک به بیت‌المقدس رفته، از تدابیر شدید امنیتی در فرودگاه نیویورک برای پرواز‌هایی که به مقصد اسرائیل انجام می‌گیرد گفته است: «در فرودگاه نیویورک تدابیر شدید امنیتی وجود دارد. نمی‌دانم برای تمام پرواز‌های اسرائیل است یا این پرواز‌های ویژه که به نوعی تنها پرواز‌هایی است که خطوط هوایی اسرائیل برقرار می‌کند برای اینکه سربازانش را بیاورد. پلیس مسلح گیتی را که مسافران از آنجا عازم اسرائیل بودند، پوشش داده بود. سگ‌های بمب‌یاب آنجا بودند و خیلی شرایط سوررئالی از همان فرودگاه نیویورک برای ما ایجاد شد».

او هیچ ابایی ندارد که بگوید با پرواز‌های ویژه اسرائیل که برای سربازان صهیونیست بوده، به سرزمین‌های اشغالی رفته است. البته اینترنشنالی‌ها در یک هفته اخیر به طور کامل از اسرائیل دفاع کردند، برای مرگ و اسارت صهیونیست‌ها غصه خوردند و ابراز نگرانی کردند و حتی کارشناسان این شبکه به شدت اعتراض کردند که چرا مردم در اروپا و امریکا تظاهرات در دفاع از مردم فلسطین برگزار می‌کنند!

دو هفته پیش بود که محمد منظرپور سردبیر سابق شبکه‌های BBC و اینترنشنال به افشاگری علیه شبکه اینترنشنال پرداخت و اذعان کرد که موساد پشت این شبکه است: «مدیریت شبکه اینترنشنال از سعودی‌ها به اسرائیل انتقال یافته است؛ موساد پشت این شبکه است و می‌خواهد این رسانه ورشکسته را زنده کند!»

سردبیر سابق شبکه‌های BBC و اینترنشنال ادامه داد: «این‌ها هدفشان این است که اینترنشنال را از زیر موج منفی بایکوت و تحریم مردم دربیاورند!»

اینترنشنالی‌ها با توافق ایران و عربستان وضعیت نابسامانی به لحاظ داشتن کارفرما و تأمین بودجه مالی پیدا کردند و گرچه پیش از آن هم حامی صهیونیست‌ها و تحت نظر آن‌ها و مرتبط با سیستم جاسوسی اسرائیل بودند، اما کم کم به طور کامل زیر نظر آن‌ها قرار گرفتند. طبعاً حالا هم برای آنکه حقوق و بودجه‌شان قطع نشود، راهی جز دفاع از جنایت‌های صهیونیست‌ها ندارند.

منبع: روزنامه جوان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها