قالیباف در انتقاد نمایندگان به گرانی کود:

«مخبر» برای رفع مشکل افزایش قیمت کود تدبیر می‌کند

کد خبر: 1250118

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشاورزان که با تأخیر پول گندم را گرفته‌اند باید کود گران‌تری برای کشت پاییزه خریداری کنند، گفت: مخبر برای رفع این مشکل تدبیر می‌کند.

«مخبر» برای رفع مشکل افزایش قیمت کود تدبیر می‌کند

رحمت‌الله نوروزی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۲۳ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: هفته گذشته ما نمایندگان سه استان شمالی جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور داشتیم و در آن جلسه موضوع افزایش ۳۰ درصدی قیمت کود را مطرح کردیم.

وی بیان کرد: همچنین با وجود آنکه قرار بود تا پایان مهر پول گندم کاران پرداخت شود، اما این اتفاق نیفتاده است. برنج هم روی دست کشاورزان مانده است و در این شرایط قیمت کود را زیاد می‌کنند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: پرداخت طلب گندم کاران شروع شده اما با تأخیر انجام شده و بخشی هنوز پرداخت نشده و آن‌ها نتوانسته کود تهیه کنند. آن دسته از کشاورزان که پول گرفته‌اند، توانستند کود تهیه کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشاورزان که با تأخیر پول گندم را گرفته اند باید کود گران‌تری برای کشت پاییزه خریداری کنند، گفت: حتماً محمد مخبر به مشکلات توجه دارد که به دلیل عدم پرداخت و تأخیر در خرید کود، کشاورزان کود را گران‌تر خریداری می‌کنند. حتماً وی برای این موضوع تدبیری می‌کند تا مشکل حل شود.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها