محمدصالح جوکار در گفتگو با «فردا» :

رزمندگان مقاومت وارد جنگ شوند، ریشه صهیونیست‌ها کنده می‌شود

کد خبر: 1250497

یک نماینده مجلس گفت: صهیونیست‌ها باید بدانند اگر رزمندگان جبهه مقاومت وارد عمل شوند، ریشه‌شان کنده می‌شود همان‌طور که جبهه مقاومت ریشه داعش را کند.

رزمندگان مقاومت وارد جنگ شوند، ریشه صهیونیست‌ها کنده می‌شود

گروه سیاست سایت فردا: حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ادامه دارد و مشخص نیست اگر این روند ادامه یابد ابعاد جنگ به کدام سمت می‌رود.

محمدصالح جوکار، نماینده مجلس، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «رژیم صهیونیستی در حالتی ویدوانه‌وار و وحشیانه به مردم غزه حمله می‌کند و شرایط را بر مردم غزه بسیار سخت کرده است و با موشک‌باران این شهر زیرساخت‌ها را نابود کرده و کودک و زن و پیر و جوان را می‌کشد. عملیات طوفان‌الاقصی ضربه بسیار محکمی به رژیم صیهونیستی زد و آنها را با یک شوک بزرگ مواجه کرد. این عملیات نظامی نشان داد که این رژیم هیچگونه توان دفاعی از خودش را ندارد و دیدیم فرار را بر قرار ترجیح دادند و نتوانستند در برابر رزمندگان فلسطینی مقاومت کنند. به همین دلیل بعد از آن دست به کشتار جمعی زدند و در تاریخ نمونه‌ای نیست که با اینکه می‌دانند بمب‌های آتش‌زا و فسفری در مناطق مسکونی جنایتی گسترده را به بار می‌آورد اما این کار را می‌کنند. آنها چون در زمین می‌دانستند نمی‌توانند کاری از پیش ببرند دست به این اقدامات زدند تا غزه را تخلیه کنند».

او ادامه داد: «قدر مسلم این است که مردم غزه زیر بار این نرفتند که غزه را تخلیه کنند زیرا این وطنشان است و عشق به فلسطین دارند. رژیم صهیونیستی نیروی انسانی بی‌هویتی دارد و عملا برای جبران این کاستی رژیم صهیونیستی چنین بمباران‌های جنایتکارانه و دیوانه‌واری انجام می‌دهد».

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: «حملات رژیم صهیونیستی در شرایطی است که جامعه بین‌المللی سکوت کرده است. رژیم صهیونیستی در زمین هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد. به همین دلیل به حملات هوایی ادامه می‌دهد تا مردم غزه را از این شهر بیرون کنند اما باز هم ناکام خواهند بود زیرا مردم فلسطینی خاک غزه را ترک نمی‌کنند. حالا اگر بخواهد این حملات را بیشتر ادامه دهد وظیفه همه کشورهای مسلمان است که وارد عمل شوند. جمهوری اسلامی هم در این بین از مردم فلسطین دفاع می‌کند».

جوکار در پایان گفت: «خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است. اکنون آبروی رژیم صهیونیستی در دنیا رفته است و می‌خواهند کسب آبرو کنند ولی دارند کار را بر خودشان هم سخت‌تر می‌کنند. اینها باید بدانند اگر رزمندگان جبهه مقاومت وارد عمل شوند، ریشه‌شان کنده می‌شود همان‌طور که جبهه مقاومت ریشه داعش را کند».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها