رحیمی جهان آبادی: آمریکا به اتمی شدن رژیم صهیونیستی و اشغالگری آن کمک کرده است

کد خبر: 1250538

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکا در این ۷۰ سال حتی اجازه نداده یک قطعنامه شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی تصویب شود و به اتمی شدن این رژیم و اشغالگری آن در همه ابعاد کمک کرده است.

رحیمی جهان آبادی: آمریکا به اتمی شدن رژیم صهیونیستی و اشغالگری آن کمک کرده است

جلیل رحیمی جهان آبادی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه ۲۵ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: غزه امروز نماد ۷۰ سال ظلم کشورهای غربی و آمریکا در حمایت بی دریغ از رژیم صهیونیستی است.

وی متذکر شد: آمریکا در این ۷۰ سال حتی اجازه نداده است یک قطعنامه شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی تصویب شود و به اتمی شدن رژیم صهیونیستی و اشغالگری آن در همه ابعاد کمک کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرانسه و بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله انگلستان هم در این ظلمی که امروز در خاورمیانه اتفاق می‌افتد، شریک هستند و مردم غزه راهی جز دفاع، مقاومت، شهادت و ایستادگی ندارند.

وی با بیان اینکه همه طیف‌ها، جناح‌ها و گرایش‌های مذهبی در کشور باید اجماع کامل درباره آرمان بزرگ انقلاب اسلامی که آرمانی انسانی و مبتنی بر دموکراسی و حقوق بشر است، در دفاع از مردم فلسطین داشته باشند، گفت: مردم غزه ابهت و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را دچار فروپاشی کردند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها