تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان | تذکر به وزیر راه و شهرسازی

کد خبر: 1251331

عضو هیات رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان | تذکر به وزیر راه و شهرسازی

احمد نادری در نشست علنی نوبت سوم امروز (شنبه، 29 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به همراه 17نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ لزوم بازنگری در سیاست های اقتصادی و تنظیم بازار تولیدات داخلی به خصوص محصولات کشاورزی و تذکر این نماینده به همراه 20 نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی؛ ضرورت اقدام لازم جهت تثبیت قیمت برنج.

تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار به وزیر نیرو؛ ضرورت رسیدگی به وضعیت ناپایدار آبرسانی شهرها و روستاهای شهرستان رودبار و تذکر این نماینده به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم تخصیص اعتبار جهت حل مشکل کانال های آبرسانی کشاورزی در شهرستان رودبار و همچنین تذکر این نماینده به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ ضرورت تسریع راه اندازی مجدد شرکت کفش گنجه رودبار.

تذکر عبدالجلال ایری نماینده کردکوی به وزیر امور خارجه؛ لزوم اجرای دیپلماسی لازم و تعهدآفرین در قبال مسئله ورودی رودخانه ولگا به دریای خزر از سمت روسیه.

تذکر مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد به همراه 35 نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ لزوم تسریع در پرداخت بیمه تکمیلی فرهنگیان.

تذکر حسن نوروزی نماینده رباط کریم و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم جلوگیری از تداخل حریم بخش شهرآفتاب در شهرستان های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم استفاده از ظرفیت سیلوی صدهزار تنی شرکت گندمکاران اصفهان و تذکر این نماینده به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم تسریع در اصلاح لوپ خروجی آزادراه معلم از سمت شاهین شهر به خرزوق و ضرورت نصب روشنایی در تقاطع غیرهمسطح پل هوایی خرزوق بر روی آزادراه معلم، همچنین تذکر این نماینده به همراه 22 نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران نیروهای شرکتی منابع طبیعی استان اصفهان.

تذکر حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر به همراه 19 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی؛ ضرورت راه اندازی قطار بندر ماهشهر به تهران با وجود امکانات مناسب و ایستگاه های قطار در این شهر.

تذکر فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین به همراه 53 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم تسریع در ارائه زمین رایگان به خانواده های سه فرزندی و بالاتر مشمول قانون جوانی جمعیت.

تذکر احمد محرم زاده یخفروزان نماینده اهر به همراه 17نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان؛ ضرورت استفاده از افراد توانمند و کارآمد در پست های مدیریتی.

تذکر کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد به همراه 17نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان؛ لزوم تامین اعتبار و تسریع در احداث بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان اسدآباد.

تذکر مهدی عسکری نماینده کرج به همراه 31 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان؛ لزوم استفاده از کارکنان فنی همجنس با مراجعه کنندگان در مراکز درمانی و تصویربرداری.

تذکر مهدی عسگری نماینده مردم کرج به همراه 38 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم اجرای دقیق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد افزایش 20 درصدی دانشجویان پزشکی در مقطع عمومی.

تذکر مجتبی بخشی‌پور نماینده اسلام آباد غرب به وزیر میراث فرهنگی: ضرورت برنامه‌ریزی برای حفظ، نگهداری، بازسازی و مرمت تپه چغاگاوانه و آتشکده شیان در اسلام آباد غرب. همچنین تذکر به رئیس جمهور: ضرورت رسیدگی فوری به وضعیت معیشتی بازنشستگان و مستمری‌بگیران. همچنین تذکر به وزیر نفت: لزوم تخصیص بخشی از اعتبارات مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو.

تذکر سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز به همراه 48 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت رسیدگی به قطعی آب و برق در واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرهای صنعتی و خسارت‌های وارده ناشی از آن.

تذکر روح‌الله متفکرآزاد نماینده تبریز به وزیر نیرو: لزوم حل مشکل قطعی مکرر و طولانی مدت آب و برق مناطق مختلف تبریز. همچنین تذکر به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به تکرار و بی‌نظمی در قطعی برق صنایع استان آذربایجان شرقی و زیان صنعتگران.

تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه 25 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم نظارت بر قیمت اتوبوس، قطار و هواپیما به مرزهای زمینی و هوایی کشور عراق در ایام پیاده روی اربعین و جلوگیری از گرانفروشی بلیت. همچنین تذکر وی به همراه 12 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم تسریع در تأمین کادر درمانی متخصص برای بیمارستان‌های درمانی شهرستان‌های نظرآباد و هشتگرد.

تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در بهسازی و آسفالت محور سردشت به مهاباد. همچنین تذکر به وزیر بهداشت: ضرورت برنامه‌ریزی برای احداث بیمارستان در شهرستان تازه تأسیس میرآباد. همچنین تذکر به وزیر اقتصاد و دارایی: ضرورت رسیدگی به وضعیت نابسامان بازار بورس.

تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به همراه 14 نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد و دارایی: ضرورت تسریع در واگذاری شرکت‌های وابسته به بانک‌ها مانند خاور و فومنات. همچنین تذکر وی به همراه 12 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در تکمیل طرح سنگر- سیاهکل و سراوان- پونل.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر صمت: لزوم تسریع در تحویل 37 دستگاه اتوبوس شهری خریداری شده توسط وزارت کشور جهت شهرستان‌های حوزه انتخابیه.//خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها