تذکرات کتبی نمایندگان/علت عدم واردات خودرو

کد خبر: 1251515

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم پاسخگویی در خصوص علت عدم واردات خودرو تاکید کردند.

تذکرات کتبی نمایندگان/علت عدم واردات خودرو

سید محسن دهنوی در جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر و جمعی از نمایندگان خطاب به رئیس جمهور: ضرورت تکمیل اجرای طرح راه‌آهن ریلی ازنا به الیگودرز به اصفهان

مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت احداث رمپ در ورودی و خروجی شهر منجیل

فتح‌الله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به محرومیت مردم ۶۰ روستای حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ از آب شرب.

احمد دنیامالی، نماینده مردم بندر انزلی و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر امور خارجه: ضرورت افزایش تعاملات دیپلماسی اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه.

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت تسریع در احداث مرکز داده‌ها در شهر شیراز.

احمد دنیا مالی، نماینده مردم بندر انزلی و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم پاسخگویی در خصوص علت عدم واردات خودرو با توجه به مصوبه قانون ساماندهی صنعت خودرو

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت پرداخت به موقع پول خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله گندم.

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و زرقان و جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت تسریع در تأمین ارتباطات سیار و اینترنت روستاها.

رسول فرخی میکال، نماینده مردم لاهیجان و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در اقدام لازم جهت تثبیت قیمت برنج در گیلان و حل بحران خرید برنج کشاورزان.

احمد دنیا مالی، نماینده مردم بندر انزلی و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر نفت: لزوم ساماندهی قیمت سوخت کشتی‌ها و پرچم جمهوری اسلامی ایران و مالکیت ایرانی در دریای خزر.

رسول فرخی میکال، نماینده مردم لاهیجان  و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تکمیل طرح سراوان-سنگر به سیاهکل و پل روستای شیخ‌علی کلایه شهرستان لاهیجان.

احمد محرم‌زاده، نماینده مردم اهر و هریس و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تکمیل بزرگراه اهر و مشکین‌شهر و گردنه گویجه‌ئیل.

احمد محرم‌زاده، نماینده مردم اهر و هریس و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت وجه گندم و تسهیلات خشکسالی.

احمد محرم‌زاده، نماینده مردم اهر و هریس و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: لزوم پیگیری ثبت جهانی بقعه شیخ‌شهاب‌الدین و پوشش سربازار تاریخی اهر.

کمال حسین‌پور، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان تازه تاسیس میرآباد.

کمال حسین‌پور، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت تسریع در تجهیز و تعمیر سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیرانشهر.

کمال حسین‌پور، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت تسریع در تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان سردشت و تامین نیروی انسان و پژشکان متخصص مورد نیاز.

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت و جمعی  از نمایندگان خطاب به وزیر کشور: ضرورت تسریع در ارتقاء مرکز دهستان‌های آقا سید شریف، سراوان، زیباکنار و اسلام‌آباد.

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی: لزوم رسیدگی به کمبود برخی اقلام دارویی و تامین کافی و به موقع داروها.

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم ساماندهی بازار اجاره مسکن در شرایط بد اقتصادی فعلی./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها