بهادری‌جهرمی: سرگرمی، تفریح و ارتباطات جزو نیازهای اصلی نوجوانان ماست

کد خبر: 1251968

سخنگوی دولت گفت: سرگرمی، تفریح و ارتباطات جزو نیازهای اصلی نوجوانان ما است و دستگاه‌ها و موسسات فرهنگی باید برای تحلیل و چاره‌اندیشی رفع نیازهای نوجوانان دهه هشتادی و نودی فکر کنند، ایده بدهند و محصول تولید کنند.

 بهادری‌جهرمی: سرگرمی، تفریح و ارتباطات جزو نیازهای اصلی نوجوانان ماست

سخنگوی دولت گفت: سرگرمی، تفریح و ارتباطات جزو نیازهای اصلی نوجوانان ما است و دستگاه‌ها و موسسات فرهنگی باید برای تحلیل و چاره‌اندیشی رفع نیازهای نوجوانان دهه هشتادی و نودی فکر کنند، ایده بدهند و محصول تولید کنند.

علی بهادری‌جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت صبح امروز سه‌شنبه 2 آبان ماه در جریان بازدید از موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان، ضمن تمجید از فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای این موسسه گفت: تبیان با حضور جوانان خلاق، پر انرژی و مبتکر توانسته در حوزه‌های فرهنگی و رسانه‌ای به‌خوبی ورود کند و مجموعه‌هایی مانند تبیان که جوانان و نوجوانان را می‌شناسند، امیدهای این اقشار هستند تا برای آن‌ها فکر و طراحی کنند و راهکارهایی ارائه دهند. ما هم به عنوان دولت تکلیف داریم که از این مجموعه‌های امیدآفرین حمایت کنیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های خاص و نیازهای امروز نسل نوجوان و جوان گفت: سرگرمی، تفریح و ارتباطات جزو نیازهای اصلی نوجوانان ما است و دستگاه‌ها و موسسات فرهنگی باید برای تحلیل و چاره‌اندیشی رفع نیازهای نوجوانان دهه هشتادی و نودی فکر کنند، ایده بدهند و محصول تولید کنند.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه مسئله خانواده، دغدغه شخص رئیس‌جمهور و مجموعه دولت است، اظهار کرد: یکی از مسائلی که دولت بر سیزدهم بر آن اهتمام ویژه دارد، این است که برخلاف رویه که تا پیش از این وجود داشت، آیین‌نامه‌های تکلیفی به موجب قوانین را در سریع‌ترین حالت ممکن تدوین و تصویب نماید تا قوانین متروک نشوند. دولت علی‌رغم تمامی سختی‌هایی که قانون حمایت از جوانی جمعیت و خانواده دارد، همین رویکرد را برای اجرای آن داشته است و تلاش کرده آن را بطور کامل اجرا نماید.

بهادری‌جهرمی خاطرنشان کرد: حمایت از خانواده و جوانان از اولویت‌های اصلی گفتمانی ما است و بر آن جدی هستیم. مسئله خانواده امروز در معرض تعرض و تحریف در جهان است و به همین خاطر رییس‌جمهور در سازمان ملل توجه به تقویت بنیان خانواده را یکی از محورهای اصلی سخنرانی خود قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اقدامات ضد فرهنگی غرب در تضعیف نهاد خانواده، افزود: فضای امروز حاکم بر غرب و دشمنان بشریت، این است که جوانان و نوجوانان را بی‌پناه کنند تا آنطور که خودشان می‌خواهند از آنها بهره‌برداری کنند. اگر خانواده‌محور و مبنای جامعه‌سازی باشد، جامعه و جوانان رشد می‌کنند و تعالی پیدا می‌کنند‌ و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ریشه‌کن می‌شود. مهم‌ترین پناهگاه انسان خانواده است و این جریان با اقداماتی مانند تحریف مفهوم ازدواج و ترویج و قبح‌زدایی و اطلاق واژه ازدواج در خصوص هم‌جنس‌گرایان، سعی دارند مفهوم مقدس خانواده را تخریب کنند.

دبیر هیئت دولت در پایان تأکید کرد: غربی‌ها با نمادسازی و شعارسازی و استفاده از ابزارهای مختلفی  برای اهداف خود همچون قانون، هنر و آموزش تلاش می‌کنند خانواده را تضعیف و دچار فروپاشی کنند اما بدانند که قطعاً ارزش‌های قلابی و فیک و مصنوعی جای هنجارهای طبیعی و ارزش‌های اصیل بشری را نخواهد گرفت و پایدار نخواهند ماند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها