در دیدار با رئیس مجلس قطر؛

جلال زاده: کشورهای اسلامی اجازه اجماع اروپا علیه جبهه مقاومت را ندهند

کد خبر: 1252092

رئیس کمیسیون امنیت ملی در دیدار با رئیس مجلس قطر گفت: کشورهای اسلامی باید در یکصدو چهل و هفتمین نشست مجمع اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) فعالانه ظاهر شوند و اجازه ندهند اجماع کشورهای اروپایی علیه جبهه مقاومت سبب تدوین بند فوق‌العاده‌ای در این نشست شود.

جلال زاده: کشورهای اسلامی اجازه اجماع اروپا علیه جبهه مقاومت را ندهند

 وحید جلال‌زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که در راس هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به قطر سفر کرده است با حسن بن عبدالله الغانم رئیس مجلس الشوری قطر دیدار کرد.

جلال‌زاده در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌ها و حمایت‌های دولت، پارلمان و مردم قطر نسبت به مردم فلسطین قدردانی کرد.

وی با تاکید بر روابط خوب ایران و قطر بر استمرار آن تاکید کرد و اظهار داشت: پارلمان های دو کشور نیز باید فعال باشند و صدای خود را به دیگر کشورها برسانند.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای اسلامی باید در یکصدو چهل و هفتمین نشست مجمع اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) فعالانه ظاهر شوند و اجازه ندهند اجماع کشورهای اروپایی علیه جبهه مقاومت سبب تدوین بند فوق‌العاده‌ای در این نشست شود.

در این دیدار به مفاد نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با سفرای کشورهای اسلامی، دبیران و رؤسای سازمان‌های بین‌المللی مستقر در تهران نیز پرداخته شد و مقرر شد هر دو کشور همکاری‌های نزدیکی در عرصه‌های مختلف داشته باشند.

قدردانی جلال‌زاده از همکاری دولت قطر در راستای آزادسازی زندانیان ایرانی در آمریکا و رفع مسدودیت پول‌های بلوکه شده کشورمان در کره جنوبی

همچنین جلال‌زاده از همکاری دولت قطر در راستای آزادسازی زندانیان ایرانی در آمریکا و رفع مسدودیت پول‌های بلوکه شده کشورمان در کره جنوبی قدردانی شد.

در این دیدار حسن بن عبدالله الغانم رئیس مجلس شورای قطر نیز با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: نباید اجازه دهیم مردم غزه بدون تامین نیازهای اولیه مانند آب و غذا به گروگان گرفته شوند.

در پایان این دیدار پیام کتبی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان درخصوص تحولات اخیر منطقه، تسلیم رئیس مجلس شورای قطر شد.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها