توضیحات قالیباف درباره زمان اتمام بررسی لایحه برنامه هفتم در مجلس

کد خبر: 1252129

رییس مجلس گفت: در صورت اتمام مواد لایحه برنامه هفتم توسعه تا پایان امروز، مجلس هفته آینده جلسه علنی نخواهد داشت تا کمیسیون تلفیق موارد ارجاعی را بررسی کند.

توضیحات قالیباف درباره زمان اتمام بررسی لایحه برنامه هفتم در مجلس

 محمدباقر قالیباف در پایان جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه سوم آبان ماه) خطاب به نمایندگان مجلس گفت: ما تا الان تا ماده ۱۱۴ لایحه برنامه هفتم توسعه را بررسی کردیم و چهار ماده باقی مانده تا به ۱۱۸ ماده این لایحه برسیم. همچنین ۲۵ ماده الحاقی داریم که این موارد هم باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی بیان کرد: اگر امروز نمایندگان شیفت عصر هم باشند و تا بعد از ظهر بتوانیم این مواد را به اتمام برسانیم، مجلس شورای اسلامی هفته آینده جلسه علنی نخواهد داشت و کمیسیون تلفیق جلسه تشکیل می‌دهد تا مواد ارجاعی را بررسی کند. اما اگر در نشست بعد از ظهر حد نصاب نداشته باشیم، دوستان باید هفته آینده هم تشریف بیاورند تا این موارد بررسی شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا امروز و در شیفت کاری عصر بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه به اتمام برسد تا هفته آینده موارد ارجاعی از لایحه در کمیسیون تلفیق بررسی شود. اگر امروز نرسیم که بررسی لایحه را تمام کنیم، فردا صبح نیز مجلس شورای اسلامی جلسه خواهد داشت.

در ادامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقت کردند که عصر امروز مجلس شورای اسلامی جلسه علنی داشته باشد.

مهر

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها