رشیدی کوچی در گفت‌وگو با «فردا»:

مجلس یازدهم قوانینی را تصویب کرد که سال‌ها کشور معطل آنها بود

کد خبر: 1252532

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مصوبات مجلس یازدهم را خیلی عالی خواند و گفت: با تصویب این مصوبات گره خیلی از مسائل کشور باز شد و آثار و برکات این مصوبات در آینده بیشتر نمایان می شود.

مجلس یازدهم قوانینی را تصویب کرد که سال‌ها کشور معطل آنها بود

گروه سیاسی فردا: مجلس یازدهم در ماه های پایانی خود قرار دارد و ارزیابی عملکردش محل بحث رسانه ها و گروه های سیاسی قرار دارد.

جلال رشیدی کوچی در حاشیه اجلاس بزرگ «مبنا» درباره عملکرد مجلس یازدهم به خبرنگار فردا گفت: عملکرد مجلس در تصویب قوانینی که سال ها کشور معطل آنها بود، خیلی خوب می بینم اما متأسفانه برخی حواشی بر کارهای خوب مجلس سایه افکند. هم بعضی ها در داخل و هم بعضی ها در خارج از مجلس تلاش داشتند تا این حواشی را را تقویت کنند.

وی مصوبات مجلس یازدهم را خیلی عالی خواند و افزود: با تصویب این مصوبات گره خیلی از مسائل کشور باز شد و آثار و برکات این مصوبات در آینده بیشتر نمایان می شود.

نماینده مردم مرودشت، پاسارگار و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس توانست ریل گذاری خوبی برای دولت انجام دهد و اتفاقات خوبی درباره فرهنگیان، کسب و کار، و مسکن در این مجلس افتاد اما برخی حواشی بر کل این مصوبات خوب سایه انداخت.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره عملکرد دکتر محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس یادآور شد: ایشان را واقعا لایق ریاست مجلس بود. 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها