کربی: ارتش اسرائیل حملاتی را در نوار غزه انجام داد

کد خبر: 1252592

هماهنگ کننده شورای راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید که ارتش رژیم صهیونیستی عملیاتهایی را در نوار غزه انجام داده است.

 کربی: ارتش اسرائیل حملاتی را در نوار غزه انجام داد

 «جان کربی» هماهنگ کننده و سخنگوی شورای راهبردی امنیت ملی آمریکا می‌گوید که اسرائیل حملاتی را در نواز غزه انجام داده و تلاش دارد نیروهای حماس را هدف قرار دهد.

براساس گزارش منابع آمریکایی، کربی با اشاره به گفت‌وگوهای مقامات آمریکایی با مقانات تل آویو در این زمینه گفته: من وارد جزئیات گفتگوهایمان با اسرائیل نمی‌شوم اما ما دیدگاههای خود را درباره اینکه جنگ شهری چگونه است با اسرائیل به اشتراک گذاشته‌ایم.

کربی همچنین گفته که مقامات اسرائیلی از ارائه دیدگاه‌های ما و درس‌هایی که در عراق و افغانستان آموختیم قدردانی کرده‌اند.

پیش از این برخی منابع از اعزام برخی ژنرالهای نظامی آمریکا که در عملیاتهای نظامی آمریکا در عراق به ویژه در جنگ فلوجه داشتند به سرزمینهای اشغالی خبر داده بودند.

کربی در ادامه با اشاره به شهروندان آمریکایی ساکن نوار غزه نیز گفت: بسیاری از آمریکایی‌ها در نوار غزه به جنوب غزه نقل مکان کرده‌اند و در انتظار خروج هستند، و ما فرض می‌کنیم که همه آنها می‌خواهند آنجا را ترک کنند.

جان کربی همچنین تاکید کرد که واشنگتن با مقامات اسرائیلی دائما در تماس است اما این روند مختص ارتش اسرائیل است که تصمیم می‌گیرد چه کاری انجام دهد.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها