مجلس این هفته جلسه ندارد/ زمان جلسه علنی بعدی مجلس

کد خبر: 1252603

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس این هفته جلسه ندارد، گفت: با تصمیم هیئت رئیسه مقرر شد این هفته جلسات کمیسیون تلفیق برگزار و موارد ارجاعی لایحه از صحن را بررسی کرده و جلسات مجلس از یکشنبه هفته آینده برگزار شود.

حجم ویدیو: 5.54M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01 دانلود ویدیو

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ‌براساس اعلام رئیسه مجلس در جلسه علنی‌ نوبت عصر چهارشنبه (سوم آبان)، قرار بود جلسه بعدی مجلس امروز برگزار شود اما به دلیل اینکه هنوز موارد ارجاعی به کمیسیون تلفیق به طور کامل بررسی نشده لذا با تصمیم هیات رئیسه، مجلس این هفته تشکیل جلسه نمی‌دهد.

وی افزود: نمایندگان این هفته به حوزه‌های انتخابیه می‌روند  و جلسه بعدی مجلس از روز (یکشنبه 14 مهر ماه) در 2 شیفت برگزار خواهد شد تا هم موارد ارجاعی به کمیسیون و هم باقی مانده مفاد الحاقی بررسی شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه حدود 25 ماده از صحن به کمیسیون تلفیق ارجاع شده، تصریح کرد: بنابراین این هفته جلسات کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه برای ارزیابی موارد ارجاعی از صحن علنی تشکیل می شود تا با اتمام بررسی موارد ارجاعی، مجلس از یکشنبه هفته آینده تشکیل شود.

به گزارش تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دوشنبه سوم مهرماه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه را در صحن مجلس آغاز کردند و در 42 جلسه 118 ماده لایحه برنامه را بررسی کردند.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها