سردار شریف: رژیم صهیونیستی، وابسته و متکی به تجهیزات نظامی و جنگی است

کد خبر: 1252722

رئیس ستاد انتفاضه و قدس بر ضرورت تداوم حمایت‌های مردمی از رزمندگان جبهه مقاومت و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کرد‌.

سردار شریف: رژیم صهیونیستی، وابسته و متکی به تجهیزات نظامی و جنگی است

رئیس ستاد انتفاضه و قدس بر ضرورت تداوم حمایت‌های مردمی از رزمندگان جبهه مقاومت و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کرد‌.

رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس در جلسه‌ای که امروز (شنبه) در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با تاکید بر تداوم حضور مردم برای پشتیبانی از رزمندگان فلسطینی اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) از سال‌های قبل از انقلاب و ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با نگاه ویژه‌ای که به مسأله فلسطین به عنوان موضوع مشترک میان همه مسلمانان جهان داشتند، ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین را برای مردم و امت اسلام بیان کردند و رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نیز همواره بر این موضوع تاکید کرده اند.

وی افزود: امروز شاهدیم که منطق و موضع‌گیری درست نظام جمهوری اسلامی در مورد فلسطین، برای دنیا آشکار شده و گذشت زمان اثبات کرده‌است که این موضع‌گیری، یک منطق دقیق و حساب شده و برآمده از فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه، ماهیت اصلی و خوی وحشیگری رژیم صهیونیستی، امروز برای همه مردم جهان آشکار شده است اظهار داشت: همانطور که امام راحل بیان کردند، تنها راه مقابله با این غده سرطانی این است که نظام کودک‌کش و ظالم اسرائیل، از منطقه پاکسازی و محو شود.

وی خاطرنشان کرد: قبل از ورود رژیم صهیونیستی به منطقه، جمعیت عرب‌های ساکن فلسطین، اعم از مسیحی و مسلمان 700 هزار نفر اعلام شده بود و مجموع جمعیت یهودیان ساکن این سرزمین، حدود 65 هزار نفر بود، اما پس از تأسیس رژیم اشغالگر اسرائیل، وضعیت به گونه‌ای دیگر شد و اشغالگران، خانه و محل زندگی ساکنان اصلی فلسطینی را به بهانه‌های مختلف تصاحب کرده و با تخریب آن‌ها، شهرک‌سازی کردند و یهودیان را از سراسر دنیا به این شهرک‌ها آوردند.

رمضان شریف ادامه داد: این شهرک نشینان، مسلح هستند و نیروهای ذخیره ارتش اسرائیل محسوب می‌شوند. در واقع آن‌ها، شهروند معمولی نیستند بلکه اعضای ذخیره ارتش اسرائیل هستند و اکثر آن‌ها مسلح بوده و در واقع این شهرک‌ها، یک پادگان بزرگ محسوب می‌شود.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب (مدّ ظله العاالی) سال‌ها پیش، راهکاری را که مطابق با قوانین نظام بین‌المللی است، مطرح فرموده و بر برگزاری همه پرسی، با حضور صاحبان اصلی سرزمین فلسطین تاکید کردند، گفت: امروز درستیِ مسیر نظام جمهوری اسلامی و راهبردی که در خصوص مساله فلسطین داشت، بیش از پیش آشکار شده است.

وی افزود: همه راههایی که مردم فلسطین در طول 75 سال گذشته، برای رسیدن به حق مسلم خود در پیش گرفتند، به شکست منجر شد و رژیم غاصب اسرائیل، در این سال‌ها به دنبال تحقق آرمان خود، یعنی تصرف نیل تا فرات بود و نه تنها فلسطین، بلکه سرزمین‌های پیرامونی را نیز تحت تصرف خود می‌دید، اما به دلیل ایستادگی جبهه مقاومت و نهضت انقلاب اسلامی و نگاه بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی، ناکام ماند و شکست خورد.

رمضان شریف اظهار داشت: این ایستادگی و مقاومت، امروز شرایط را صددرصد، دگرگون کرده و به فضل الهی روح مقاومت، در مردم فلسطین دمیده شده و اگر بخواهیم این تحولات را به خارج از فلسطین نسبت دهیم، جفا کرده ایم، چرا که مردم فلسطین، مردمی بسیار آگاه هستند و همه راه‌های ممکن را امتحان کرده‌اند و سرانجام راه مقاومت را برگزیدند.

وی با بیان این که امروز موازنه قدرت به نفع مردم فلسطین تغییر کرده است، گفت: در جنگ اخیر، رژیم صهیونیستی از جهات مختلف، شکست خورده و در حمله نظامی به غزه ناتوان است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به لحاظ نظامی، امنیتی و اطلاعاتی شکست خورده و ارتش این رژیم، روحیه و توان خود را در مقابله میدانی با مبارزان فلسطینی از دست داده است و بمب باران دیوانه‌وار مردم غیرنظامی غزه، نشان دهنده این است که آنها از رویارویی با رزمندگان مقاومت، وحشت و واهمه دارند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی، وابسته و متکی به تجهیزات نظامی و جنگی است، اما رزمندگان حماس که بیشتر از همه، نسبت به خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی آگاهند، هنوز توان و قدرت مقابله با این رژیم را دارند و آماده رویارویی زمینی با ارتش این رژیم هستند.

رمضان شریف خاطرنشان کرد: مبارزان فلسطینی، راهکار انهدام تجهیزات رژیم صهیونیستی را پیدا کرده‌اند و در واقع ارتش این رژیم، روحیه خود را از دست داده است و لذا از چهار محور زمینی شکست خوردند و نتوانستند به داخل غزه پیش روی کنند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در راهبرد رسانه‌ای نیز شکست خورده و امروز علیرغم میل آنها، مساله مظلومیت مردم فلسطین، به یک موضوع جدی و جهانی تبدیل شده و توجه جامعه بین‌المللی و مردم کشورهای مختلف جهان به این موضوع جلب شده و تاریخچه اشغال فلسطین یک بار دیگر در افکار عمومی بازخوانی شد. بنابراین رژیم صهیونیستی هم در نبرد نظامی و هم در جنگ رسانه‌ای شکست خورد.

وی گفت: حماسی که اسرائیل در پی نابودی آن است حماس فیزیکی نیست بلکه روح جمعی مردم فلسطین و خشم 75 ساله‌ای است که امروز سربازکرده است.

رمضان شریف گفت: امروز وحشت و ترس، سرتاسر اسرائیل را فرا گرفته و هر چه در جبهه مقاومت، انسجام، پایمردی، صبر و صلایت وجود دارد، در جبهه مقابل، وحشت و از هم گسیختگی و بی ثباتی ایجاد شده است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس در ادامه با تاکید بر ضرورت و اهمیت تداوم حمایت‌های مردمی از مردم مظلوم فلسطین و غزه خاطرنشان کرد: در ایران نیز یک وحدت رویه و اجماع بی‌سابقه برای حمایت از جبهه مقاومت شکل گرفته است و همه مردم و جناح های سیاسی و گروه‌ها و احزاب از مردم فلسطین و راهبرد جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند.

وی با درود نثار روح مطهر سردار جبهه مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: امروز تاثیر فداکاری‌های آن شهید عزیز و همراهانش را در پیروزی جریان مقاومت شاهدیم و ان‌شاءلله روح این شهدای گرانقدر، همواره پشتیبان جریان مقاومت که جریان حق و منطبق با آموزه های قرآن است، باشد.

رمضان شریف با بیان این که جریان حق، جریانی پربرکت و پیروز، برای امت اسلام و آزادی خواهان جهان است، گفت: امیدواریم بتوانیم در این مقطع حساس تاریخی، وظیفه خود را نسبت به آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطین، به خوبی انجام دهیم./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها