حسینی قطب‌آبادی در گفت‌وگو با «فردا»:

مجلس یازدهم در بعد نظارتی خوب عمل کرد

کد خبر: 1252746

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در بعد نظارتی خوب عمل کرد و نظارتش را در خیلی جاها اعمال شفاف و صریح اعمال کرد.

مجلس یازدهم در بعد نظارتی خوب عمل کرد

گروه سیاست سایت فردا: مجلس یازدهم در ماه های پایانی مسئولیت خود قرار دارد و فضای سیاسی کشور کم کم شکل انتخاباتی به خود می گیرد.

مصطفی رضا حسینی قطب آبادی در حاشیه اجلاس بزرگ «مبنا» درباره عملکرد مجلس یازدهم به خبرنگار «فردا» گفت: جامعه توقع داشت تا مجلس یازدهم حل مشکلات کشور را با رویکرد انقلابی دنبال کند. از طرفی دولت سیزدهم هم انتظار داشت مجلس با آن همراهی کند. از این رو مجلس تمام توان خود را به کار گرفت و از همه ظرفیت هایش برای کمک به دولت و حل مشکلات کشور استفاده کرد.

وی با اشاره به وظایف مجلس در دو بخش قانون گذاری و نظارت افزود: مجلس در بعد نظارتی خوب عمل کرد و نظارتش را در خیلی جاها اعمال شفاف و صریح اعمال کرد، نگاهی به آمار طرح سئوال ها، تذکرات، استیضاح ها و تحقیق و تفحص ها مؤید این حقیقت است که مجلس در حوزه نظارت فعال و پویا بود.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بخش قانونگذاری نیز اگر کمبود یا خلایی مشاهده شد مجلس ورود کرد و در این حوزه نیز عملکرد خوب و مطلوبی از خود نشان داد.

حسینی قطب آبادی افزود: آقای قالیباف پیش از مجلس یازدهم در عرصه های مختلف اجرایی کشور مسئولیت کلان داشت و با مسائل اجرایی کاملا آشنا بود، او سپس در دوره یازدهم مسئولیت ریاست مجلس را برعهده گرفت و توانست به موارد و موضوعاتی بپردازد که گلوگاه نیاز امروز جامعه به حساب می آید. انشاالله در دوره بعد نیز آقای قالیباف در مسئولیت ریاست مجلس ایفای نقش کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها