بی‌بی‌سی به آن صدهزار مُقر آمد چه آمدنی!

کد خبر: 1252793

بی بی‌سی فارسی که از ابتدای طوفان‌الاقصی در همراهی با سبعیت و درندگی صهیونیست‌ها سنگ‌تمام گذاشت و سردبیران و مجریان و گزارشگران فارسی‌زبان آن، به‌تعبیر برخی ناظران، نجاست‌خوار صهیونیست‌ها شدند

بی‌بی‌سی به آن صدهزار مُقر آمد چه آمدنی!

بی بی‌سی فارسی که از ابتدای طوفان‌الاقصی در همراهی با سبعیت و درندگی صهیونیست‌ها سنگ‌تمام گذاشت و سردبیران و مجریان و گزارشگران فارسی‌زبان آن، به‌تعبیر برخی ناظران، نجاست‌خوار صهیونیست‌ها شدند و برای اخبار غزه واژه‌های خوشایند اسرائیلی‌ها را نیز ابداع کردند، درباره تظاهرات صدهاهزارنفری هفته پیش در مرکز لندن پس از یک‌هفته سکوت‌مطلق بالاخره با ادامه‌یافتن این تظاهرات، مقر آمد و به آن اعتراف کرد، اما برای ادای دین به ارباب خود از قول روزنامه تایمز لندن مدعی شد «عوامل» جمهوری اسلامی می‌خواهند در تجمع امروز در حمایت از فلسطینیان «ناآرامی» ایجاد کنند!

این شبکه در خبر دیگری نوشت: «هفته گذشته بیش‌از صدهزار نفر به خیابان‌های مرکز لندن آمدند و خواستار پایان‌دادن به بمباران غزه شدند». همچنین امروز نیز «هزاران نفر در حمایت از فلسطین در مرکز لندن تجمع کرده و خواستار پایان حمله اسرائیل به غزه شدند».

قطعاً برای بی‌بی‌سی فارسی که سال پیش همین مواقع در هر خبری تقریباً کار جمهوری‌اسلامی را تمام‌شده می‌دانست و هر حرکت ایذایی حتی نوشتن یک شعار در یکی‌از پس‌کوچه‌های هر شهر و روستای ایران را تبدیل به خبر دست‌اول با تصاویر متعدد از زوایای مختلف می‌کرد و آن را نشانه سرنگونی قریب‌الوقوع نظام ایران می‌دانست، بسیار سخت است که اکنون از فروپاشی اسرائیل بنویسد و صدهاهزار حامی غزه در مرکز لندن را به روی آنتن ببرد. اما این معلم روزگار است که می‌آموزد، هرچند به انسان باشرف و باشعور نه به درندگانی که نجاست‌خوار صهیونیسم جهانی هستند و در سبعیت و وحشیگری صهیونیست‌ها از همان رسته و گونه‌اند.

فرناز قاضی‌زاده، حسین باستانی، داریوش کریمی و جمال موسوی باید این‌روز‌ها هر روز به روی آنتن بی‌بی‌سی حاضر شوند و بگویند صدهاهزار نفر در مرکز لندن خواستار توقف حملات اسرائیل به غزه شدند و تحلیلگرانی را به روی آنتن بیاورند که چاره‌ای نداشته باشند جز اعتراف به فروپاشی امنیتی و سیاسی اسرائیل. این جبر روزگار است که بر این وطن‌فروشان فاقد شعور و شرف چنین می‌تازد. خبر‌های «جوان» حاکی است این گروه در میان خودشان بلوایی است و از این حضیض ذلتی که در آن فرورفته‌اند، پریشان و دچار مشکلات روحی شده‌اند. البته برخی از آنان مانند مسعود بهنود که «گاو مهربون»‌شناس خوبی هم بود، از چند سال پیش فقط به خاطر به‌کاربردن واژه «ترور» برای سلیمانی که خلاف گایدلاین‌های بی‌بی‌سی بود، از آنتن حذف و کاری در حد عریضه‌نویسی کنار خیابان به او سپرده شد. اخیراً نیز گویا به‌خاطر افشای فایل صوتی از او که می‌گوید «رضا پهلوی اندازه یک گاو مهربون هم نمی‌فهمد» سخت‌گیری بیشتری بر او شده و از مدار حذف شده است. با‌این‌حال، این وضع ذلت‌بار و خفت‌بار را بقیه انواع ادامه می‌دهند. هرچند به اعتقاد کارشناسان، بی‌بی‌سی در اذهان مخاطبان فروریخته و این نه با معیار‌های معمولی مثل نصف‌شدن فالوور‌های کانال تلگرامی این شبکه از بالای یک میلیون به ۶۰۰ هزار فعلی بلکه با معیار‌های سنجش دقیق‌تری و نظرسنجی‌های علمی صورت گرفته است. سرنوشت دروغ‌پرداز صهیونیستی جز این نمی‌تواند باشد.

بی‌بی‌سی به آن صدهزار مُقر آمد چه آمدنی!

منبع: روزنامه جوان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها