بی‌بی‌سی «مستقلاً» نمی‌تواند احمق نباشد!

کد خبر: 1253250

بی‌بی‌سی فارسی بی‌شک یکی از رسواترین‌ها و بی‌آبروترین‌های جنگ غزه است و در این امتیاز در قله قرار گرفته است.

بی‌بی‌سی «مستقلاً» نمی‌تواند احمق نباشد!

بی‌بی‌سی فارسی بی‌شک یکی از رسواترین‌ها و بی‌آبروترین‌های جنگ غزه است و در این امتیاز در قله قرار گرفته است. کار برای این شبکه خودفروخته و دروغ‌ساز لندنی به جایی رسیده که با آنکه به هیچ خبر قطعی و مستقلی از غزه دسترسی ندارد، به توجیه راهبرد اسرائیل برای «استاندارد» توصیف‌کردن قطع دسترسی‌ها پرداخته است! همین شبکه بی‌حیا، اما درباره رخداد‌های ایران غالباً بازداشت یک فعال ضد امنیت ملی را با پوشش اخباری مثل «به نقطه نامعلومی برده شد»، «هیچ خبری از او منتشر نشد» و مانند این بازتاب می‌دهد.

اکنون با اینکه قطع اینترنت و محدودیت‌های صهیونیست‌ها موجب شده تا بی‌بی‌سی پی‌درپی بگوید «ما دقیقاً نمی‌دانیم...»، «چیزی که تا حالا می‌دانیم...» و «نمی‌توانیم مستقلاً این خبر را تأیید کنیم...»، اما از قول مشاور ارشد نتانیاهو می‌نویسد که «مختل کردن ارتباطات دشمن کاری استاندارد است و این کار برای ارتش‌های غربی و دموکراتیک عادی است»!

این‌حد از خودفروختگی به سگان هار صهیونیسم بی‌سابقه و نشان از فروپاشی روانی سردبیران و خبرنگاران و مجریان ایرانی بی‌بی‌سی فارسی دارد.

این گروه عمری را با پرستیژ «روزنامه‌نگار مستقل» گذراندند و خود را به مخاطبان با این عناوین عرضه کردند و حالا در پس این فروپاشی روانی و روحی، تا ته چاه بردگی یک نظام فرقه‌ای و نژادپرستانه و قوم‌پرستانه فروافتاده‌اند. سرنوشتی سیاه و ننگین که حسین باستانی، مسعود بهنود، داریوش کریمی، فرناز قاضی‌زاده و دیگران باید آن را برای خود انتظار می‌کشیدند.

منبع: روزنامه جوان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها