لاهوتی در گفتگو با «فردا»:

مردم نگرانند و امید کمی به حل مشکلات اقتصادی دارند

کد خبر: 1253419

یک فعال سیاسی گفت: اگر همه جریان های سیاسی روی راهکارهای افزایش مشارکت مردم و احیای اعتماد عمومی در سایه ارائه راه حل های عملیاتی و منطقی برای مشکلات اقتصادی اتفاق نظر پیدا کنند، قطعا نتایج خوبش را در انتخابات اسفندماه شاهد خواهیم بود.

مردم نگرانند و امید کمی به حل مشکلات اقتصادی دارند

گروه سیاسی فردا: اوضاع معیشتی جامعه تعریف چندانی ندارد و شانه مردم روز به روز بیشتر زیر بار تورم افسارگسیخته خم می شود. حال سئوال این است که اثرات منفی این وضعیت بر مشارکت مردم در انتخابات تأثیر خواهد گذاشت یا خیر؟

مهرداد لاهوتی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره تأثیر وضعیت نابسامان اقتصادی بر میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت: باید با مردم گفتگو کرد و از تأثیر مثبت گفتگو با مردم نباید غافل شد. مشکلات اقتصادی مردم انکارناپذیر است یعنی نمی شود به مردم گفت مشکل اقتصادی وجود ندارد و به این امید هم باشیم که مردم در انتخابات مشارکت کنند.

وی افزود: مردم از وضعیت نامطلوب اقتصادی نگران هستند و کمتر به حل این مشکلات امیدوارند اما با وجود این واقعیت، معتقدم اگر راه حل های منطقی برای حل مسائل را خوب برای مردم تشریح کنیم به طوریکه منجر به امیدواری جامعه شود، قطعا این مسئله تأثیر مثبت بر میزان مشارکت در انتخابات خواهد گذاشت.

این فعال سیاسی یادآور شد: اگر در چند ماه باقی مانده تا انتخابات، همه جریان های سیاسی روی موضوع راهکارهای افزایش مشارکت مردم و احیای اعتماد عمومی در سایه ارائه راه حل های عملیاتی و منطقی برای مشکلات اقتصادی اتفاق نظر پیدا کنند، قطعا و حتما نتایج خوبش را در انتخابات اسفندماه شاهد خواهیم بود چون همه ما در یک کشتی نشستیم و مردم می دانند اگر به این کشتی آسیب وارد شود، همگان آسیب می بینند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها