علم‌الهدی: پشتوانه دشمن صهیونیستی،آمریکا و کشورهای اروپایی هستند

کد خبر: 1253830

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئله فلسطین امروز عرصه تقابل برای یک قطعه زمین و یک وجب خاک نیست بلکه این جنگ، جنگ ایدئولوژی و عقیده است و میدان حقیقی حمایت مسلمانان از دین خدا است.

علم‌الهدی: پشتوانه دشمن صهیونیستی،آمریکا و کشورهای اروپایی هستند

 نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئله فلسطین امروز عرصه تقابل برای یک قطعه زمین و یک وجب خاک نیست بلکه این جنگ، جنگ ایدئولوژی و عقیده است و میدان حقیقی حمایت مسلمانان از دین خدا است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی روز پنجشنبه در دیدار با اعضای شصت‌ و نهمین نشست مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها در مشهد افزود: پشتوانه دشمن صهیونیستی،آمریکا و کشورهای اروپایی هستند و به میدان آمده‌اند تا نه‌ فقط اسرائیل را نجات دهند بلکه این بار، کار اسلام را یکسره کنند.

وی ادامه داد: امروز بعضی از سیاستمداران لب به سخن گشوده‌اند و هم‌صدا با سردمداران رژیم صهیونیستی و دولت‌های اروپایی از ابعاد جنگ احتمالی می‌گویند تا دل‌های ملت را سست کنند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه جریان حق پشتوانه مردمی دارد، افزود: قلوب ملت‌های مسلمان منطقه و آزادگان عالم به حمایت از طرف حق در فلسطین گرایش پیدا کرده و در این جنگ، هر چقدر هم که یک‌طرف تسلیحات جنگی و توانمندی نظامی داشته باشد، بازهم طرفی پیروز است که پشتوانه مردمی داشته باشد.

وی اظهار کرد: این موضوع در دوران دفاع مقدس هم ثابت شد و ملت ایران با دست‌خالی در برابر کل دنیا ایستاد، جنگید و پیروز شد. اساس حکومت جهانی امام زمان(عج) نیز همین است که حضرت نه بر پایه سرکوب و جنگ بلکه با جذب دل‌ها، به محبوبیتی دست پیدا می‌کند که هیچ جریانی در تقابل با دولت مهدوی با استقبال ملت‌ها مواجه نخواهد شد.

آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت شوراهای اسلامی گفت: هر نوع خدمتی که شورای اسلامی شهرستان‌های یک استان داشته باشند، در نهایت تبدیل به فرهنگی می‌شود که سایر عرصه‌های خدمتی نیز همان خط‌مشی را دنبال می‌کنند. ما این موضوع را در مشهد تجربه کردیم. از زمانی که شورای شهر متمرکز بر حمایت از حاشیه شهر شد، شیب خدمت سایر دستگاه‌ها نیز به سمت محرومیت ‎زدایی گرایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه تلاش کنید برنامه‌ریزی‌های شما به نحوی باشد که انقلابی ‎گری را در مردم تقویت کند، ادامه داد: امروز دولت مشغول یکسری اعمال و برنامه‌هایی است که تأثیر وضعی و مثبت خود را بر امور خواهد گذاشت اما آن مسوولی که مردم را به دنبال خود جذب انقلاب می‌کند، شما هستید که نه به‌ عنوان یک مقام دولتی بلکه در جایگاه نماینده ملت با آن‌ها تعامل دارید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: اساس و مبنا آن است که شما کشوری را بسازید که بتواند خود را پرچمدار سپاه امام زمان(عج) بداند. در همه امور از چنددستگی پرهیز کنید زیرا تفرقه در جریان انقلابی خطری است که می‌تواند همه خدمات شما را زایل و بی‌تأثیر کند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها