انتقادها به سخنان مهمان یک برنامه تلویزیونی

ضرورت جلوگیری از سخنان وحدت‌شکن در صداوسیما

کد خبر: 1254299

ایجاد دودستگی میان مردم، نه در گفتمان انقلاب اسلامی جای دارد و نه در سخنان و کردار رهبر معظم انقلاب دیده می‌شود.

ضرورت جلوگیری از سخنان وحدت‌شکن در صداوسیما

گروه سیاست سایت فردا: به تازگی سخنان منصوره معصومی اصل در یکی از برنامه‌های تلویزیونی با بازتاب‌های فراوانی همراه شده است. او به حضور افرادی مانند محمدعلی ابطحی و محمدجواد آذری جهرمی در صداوسیما انتقاد می‌کند و می‌گوید «این مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست».

چندسال پیش هم یک مهمان دیگر در صداوسیما گفت که: «اگر کسی اعتقاد نداره جمع کنه از ایران بره یعنی بره همون‌جاهایی که اون مدل رفه و اون مدل زندگی رو داره».

بسیاری انتقاد می‌کنند که صداوسیما که هدف اولیه‌اش «ملی‌بودن» است، باید بر هم‌افزایی هرچه بیشتر مردم تلاش کند نه آنکه با دعوت از مهمان‌هایی بر شکاف‌ها بیفزاید زیرا پر واضح است و نیاز به گفتن نیست که ایران برای تمام ایرانیان است و ایجاد دودستگی میان مردم، نه در گفتمان انقلاب اسلامی جای دارد و نه در سخنان و کردار رهبر معظم انقلاب دیده می‌شود.

بی‌تردید ترویج چنین دیدگاهی که هر کس با نظر ما مخالف است از ایران برود یا کشور متعلق به بخشی از مردم ایران نیست، جز التهاب اجتماعی و سیاسی نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت؛ به ویژه حالا که در آستانه یک رویداد ملی یعنی انتخابات هستیم و بیش از هر زمان نیازمند وحدت ملی هستیم.

در پایان گفتنی است که مسئولان صداوسیما می‌توانند با نظارت بر مهمان‌های دعوت‌شده و البته محتوای برنامه‌ها بعد از این جلوی سخنان وحدت‌شکن را بگیرند و در مسیر وحدت و هم‌افزایی حداکثری قدم بردارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها