جناب آشنا! از آدرس غلط دادن خسته نشدید؟!

کد خبر: 1254754

پروژه راه‌آهن همدان- سنندج اخیرا توسط رئیس جمهور افتتاح شد که براساس نامه سال ۹۹ سازمان برنامه و بودجه به وزیر وقت راه؛ این پروژه در پایان دولت دوازدهم حدود 60 درصد پیشرفت داشته است.

جناب آشنا! از آدرس غلط دادن خسته نشدید؟!

پروژه راه‌آهن همدان- سنندج که عملیات اجرایی آن حدود ۱۸ سال پیش آغاز شده بود و تا قبل از دولت سیزدهم حدود ۶۰ درصد پیشرفت کرده بود، اخیرا با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم بعد از افتتاح این ابر پروژه توسط رئیسی، در توئیتی آمارهایی را درباره پیشرفت پروژه در دولت قبل اعلام کرد که پیگیری خبرگزاری فارس و اسنادی که وجود دارد نشان می دهد آمار ارائه شده درست نیست.

مشاور حسن روحانی گفته بود که راه‌آهن همدان - سنندج با پیشرفت فیزیکی در بخش زیرسازی ۱۰۰ درصد، روسازی ۶۸ درصد، ساختمان ۸۵ درصد و پیشرفت کلی طرح ۷۸ درصد برگزار شده است.

این اظهارات آشنا در حالی است که براساس نامه سال ۹۹ سازمان برنامه و بودجه به اسلامی وزیر وقت راه؛ اعلام شده بود که این پروژه در پایان دولت قبل در حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

سنندج

سجاد جلالی سرپرست دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی نیز به آمار اعلام شده از سوی آشنا واکنش نشان داده و تاکید کرده است: جناب مشاور! از آدرس غلط دادن خسته نشدید؟! در ماه های پایانی دولت شما رسما میزان پیشرفت پروژه راه آهن سنندج-همدان ۶۰ درصد اعلام شد.

جلالی همچنین خطاب به آشنا تاکید کرده است: فعلا مشغول جبران  عقب ماندگی هشت ساله دولت شما هستیم، وقت اضافی برای پرداختن به این بازی ها را نداریم.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها