مصوبه تلفیق برای افزایش بودجه قوه‌ قضائیه

کد خبر: 1254875

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس از مصوبه امروز این کمیسیون برای افزایش بودجه قوه‌ قضائیه در طول سال‌های اجرای برنامه هفتم توسعه خبر داد.

 مصوبه تلفیق برای افزایش بودجه قوه‌ قضائیه

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس  شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با ا شاره به نشست امروز این کمیسیون، گفت: با مصوبه امروز اعضای کمیسیون، بنا شد تا بودجه قوه‌قضائیه در سال‌های اجرای برنامه هفتم توسعه افزایش یک درصدی داشته باشد.

وی افزود: پیش از این و در طول سال‌های اجرای قانون برنامه ششم توسعه، بودجه قوه‌قضائیه، 2.9 درصد بودجه کل کشور بود که طبق مصوبه امروز کمیسیون، بنا شد این میزان به 3.9 درصد بودجه کل کشور افزایش یابد.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس، اظهار کرد: قوه‌قضائیه با محدودیت‌هایی در حوزه منابع انسانی، بحث فضای فیزیکی و ساختمان‌ها مواجه است و بخش قابل توجهی از فضاهای فیزیکی این حوزه همچون بعضی از زندان‌ها دچار فرسودگی شده‌اند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه انسانی به عنوان مثال پرونده‌ای که به هر قاضی ارجاع داده می‌شود، چهار برابر میانگین آن در کشورهای دیگر است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها