پیام رئیسی تحویل رئیس جمهور عراق شد

کد خبر: 1255303

محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق پنجشنبه با عبداللطیف جمال رشید رئیس جمهور عراق دیدار و پیام آیت‌الله رئیسی خطاب به رئیس‌جمهور عراق درخصوص جنایت‌های رژیم صهیونیستی را به وی تحویل داد.

پیام رئیسی تحویل رئیس جمهور عراق شد

 پیام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران تحویل عبداللطیف رشید رئیس جمهور عراق شد.

به گزارش سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد، محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق پنجشنبه با عبداللطیف جمال رشید رئیس جمهور عراق دیدار و پیام آیت‌الله رئیسی خطاب به رئیس‌جمهور عراق درخصوص جنایت‌های رژیم صهیونیستی را به وی تحویل داد.

بر اساس این گزارش، دو طرف ضمن بررسی تقویت روابط دوجانبه، آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و گفت و گو قرار دادند.

آل صادق با اشاره به برگزاری نشست آینده کشورهای اسلامی در ریاض، ابراز امیدواری کرد که جامعه بین‌الملل و به ویژه کشورهای اسلامی موفق به اتخاذ تصمیمات عملی و مؤثر برای حمایت از مردم مظلوم غزه شوند.

در این پیوند، دفتر رسانه‌ای رئیس جمهور عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که عبداللطیف جمال رشید رئیس جمهور عراق روز پنجشنبه - ۱۸ آبان ۱۴۰۲- در کاخ بغداد میزبان سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق بوده است.

این بیانیه می‌افزاید: در این دیدار اوضاع سیاسی و تحولات منطقه مورد بررسی قرار گرفت و رئیس جمهور عراق بر اهمیت تحکیم روابط دو کشور و هماهنگی و رایزنی در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک به نحوی که در خدمت ثبات منطقه و همکاری سازنده برای تحقق منافع متقابل دو ملت همسایه باشد، تاکید کرده است.

عبداللطیف رشید بر موضع ثابت عراق در حمایت از مساله فلسطین و لزوم پایان دادن به حملات، بمباران و تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لزوم حمایت از تلاش‌ها برای ترویج صلح و همزیستی مسالمت آمیز تاکید کرده است./ ایرنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها