متکی: شورای وحدت در یک انسجام خوبی است

کد خبر: 1256515

سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه نخستین همایش بزرگ شورای وحدت در کرمان برگزار می‌شود، گفت: در بیش از ۲۰ استان کشور به انسجام خوبی در شورای وحدت رسیدیم.

متکی: شورای وحدت در یک انسجام خوبی است

منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمان با بیان اینکه سه ضلع محوری شورای وحدت در حال استقرار است، اظهار داشت: 40 حزب، 20 قشر اجتماعی و روحانیت در شورای وحدت عضو هستند.

وی با اشاره به اینکه هدف تشکیلاتی ما این است که مسائل کلان کشور در حوزه‌های مختلف را پیگیری کرده و به موضع واحد برسیم، افزود: این اقدام شبیه کار شهید بهشتی برای حضور بیشتر مردم در مباحث نظام است.

سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه شورای وحدت در یک انسجام خوبی است و صدو هفتمین جلسه خود را بعد از سه سال تشکیل دادیم، گفت: در تمام شهرهای استان کرمان تشکیلات شورای وحدت تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه کار دوم ما انتخابات است و براساس اسلام و آموزه‌های امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(حفظه الله) به یک راهبرد می‌رسیم، بیان کرد: در بیش از 20 استان کشور به یک انسجام خوب در شورای وحدت رسیدیم.

متکی با بیان اینکه دومین همایش شورای وحدت در سطح کشور امروز در کرمان برگزار می‌شود، افزود: نخستین همایش بزرگ شورای وحدت امروز در کرمان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد موسوی، رئیس شورای وحدت استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه نشست استانی شورای وحدت استان کرمان امروز برگزار می‌شود، اظهار داشت: مهمان و سخنران اصلی این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز و منوچهر متکی وزیر اسبق امو رخارجه و سخنگوی شورای وحدت است.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها