امیر سیاری: آزاد سازی سوسنگرد سرنوشت جنگ را تغییر داد

کد خبر: 1256520

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: عملیات آزاد سازی سوسنگرد جایگاه بسیار بالایی دارد و آزاد سازی آن سرنوشت جنگ را تغییر داد و اجازه نداد دشمن به هدف خود یعنی فتح اهواز دست پیدا کند.

امیر سیاری: آزاد سازی سوسنگرد سرنوشت جنگ را تغییر داد

 امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش همایش گرامیداشت سالروز عملیات آزادسازی سوسنگرد که در مرکز همایش‌های کوثر برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: عملیات آزاد سازی سوسنگرد از ویژگی‌های بارزی برخوردار است که آن را از سایر عملیات‌ها متفاوت می‌کند، هدف دشمن در آن زمان تصرف خوزستان بود اما پیشروی در خرمشهر و جبهه شمال موفق نشد و تمرکز آنها بر جبهه مرکزی و شهر سوسنگرد بود.

وی کلید فتح اهواز را تصرف سوسنگرد برای ارتش رژیم بعث عراق اعلام کرد و گفت: عملیات آزاد سازی سوسنگرد جایگاه بسیار بالایی دارد و آزاد سازی آن سرنوشت جنگ را تغییر داد و اجازه نداد دشمن به هدف خود یعنی فتح اهواز دست پیدا کند.

معاون هماهنگ کننده ارتش فرمان حضرت امام خمینی ره در ۲۵ آبان که فرمودند تا فردا سوسنگرد باید آزاد شود را در آزادی سوسنگرد بسیار مؤثر دانست و گفت: بزرگداشت چنین عملیات بسیار پیچیده و راهبردی در ارتش اهمیت ویژه ای دارد تا نسل جوان ارتش با ابعاد مختلف این نبرد آشنا شوند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها