سرلشکر موسوی: مقابله با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی انگیزه‌ای مقدس است

کد خبر: 1257659

فرمانده کل ارتش، گفت: باید آتش مقابله با رژیم صهیونیستی و انگیزه قوی مقابله با استکبار جهانی همیشه در دل‌ها زنده باشد چرا که مقابله با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی انگیزه‌ای مقدس است.

سرلشکر موسوی: مقابله با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی انگیزه‌ای مقدس است

فرمانده کل ارتش، گفت: باید آتش مقابله با رژیم صهیونیستی و انگیزه قوی مقابله با استکبار جهانی همیشه در دل‌ها زنده باشد چرا که مقابله با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی انگیزه‌ای مقدس است.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب‌شرق، ضمن بازدید از سایت‌ها و مواضع گروه پدافند هوایی شهید صالحی کرمان، میزان آمادگی دفاعی و توان رزمی این گروه پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی شهید صالحی کرمان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم غزه، گفت: انسان‌های آزاده در هر نقطه از جهان با مشاهده این  نسل‌کشی، ظلم و جنایت علیه ملتی بی‌گناه و مظلوم، متأثر و متألم می‌شود.

فرمانده کل ارتش افزود: مخصوصا اگر این انسان‌ها افرادی حق‌طلب و آزادی‌خواه باشند و در کشوری زندگی کنند که آرمان‌ها و  ارزش‌های آن، دفاع از مظلوم، آزادی‌خواهی، حق‌طلبی، ایستادن در مقابل ظالم و... باشد.

امیر سرلشکر موسوی، فراموش شدن مسأله فلسطین در دنیا را یکی از مهمترین اهداف استکبار و رژیم صهیونیستی خواند و اضافه کرد: رژیم غاصب صهیونیست با حمایت قدرت‌های بزرگ دنیا به وسیله زور و حمله نظامی کیلومترها از خاک فلسطین را تصرف کرده و به دنبال این است که دنیا فراموش کند این مناطق جزئی از خاک فلسطین بوده است.

وی، هجوم رژیم صهیونیستی به خاک فلسطین و غزه را یک فاجعه بزرگ تاریخی قلمداد کرد و تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) با هوشیاری کامل از این راهبرد شیطانی دشمن، روز جهانی قدس را نامگذری کرد و اصل هدف روز قدس این است که مسأله فلسطین در دنیا فراموش نشود.

فرمانده کل ارتش، مقاومت و ایستادگی امروز حماس و نیروهای مقاومت را برگرفته از انقلاب اسلامی و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) دانست و افزود: تأثیرات انقلاب اسلامی موجب شده کسانی که روزگاری با سنگ مقابل دشمن ایستادگی می‌کردند امروز در بدترین شرایط بیش از 40 روز است که موشک‌بارانشان علیه دشمن تداوم داشته باشد.

امیر سرلشکر موسوی تأکید کرد: باید آتش مقابله با رژیم صهیونیستی و انگیزه قوی مقابله با استکبار جهانی همیشه در دل‌ها زنده باشد چرا که مقابله با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی انگیزه‌ای مقدس است.

وی در ادامه با اشاره به مجاهدت‌های کادر درمانی کشور در دوران دفاع مقدس و شیوع ویروس منحوس کرونا، گفت: جامعه پزشکی و پرستاری در دوران شیوع بیماری کرونا حماسه‌ها آفریدند که هیچگاه نباید فراموش شوند و همه ما وظیفه داریم این حماسه‌ها را برای نسل‌های بعد بازگو کنیم.

در  ادامه این مراسم، مرکز عملیات و دورسازی رادارهای منطقه پدافند هوایی جنوب‌شرق با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین ستادکل نیروهای مسلح و امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افتتاح شد./فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها