توصیه مهم کیهان به زیباکلام

کد خبر: 1257915

بهتر است افراطیون مدعی اصلاحات، حداقل ویدئوهای اجتماعات انبوه ضدصهیونیستی را در سراسر جهان ملاحظه کرده و ببینند که تحلیلگران خارجی چگونه با آزادگی و شجاعت از جنایت‌های اسرائیل و آمریکا سخن می‌گویند.

توصیه مهم کیهان به زیباکلام

صادق زیباکلام، فعال مدعی اصلاحات اخیرا در اظهارنظری تأمل‌برانگیز گفته است: «مخالف نابودی اسرائیل توسط جمهوری اسلامی هستم. چه کسی رسالت آن را داده است؟ چرا دانشمندان ما را ترور می‌کنند و این‌قدر حساسیت روی برنامه هسته‌ای ما وجود دارد؟... برای اینکه ما رسما اعلام کرده‌ایم که می‌خواهیم اسرائیل را نابود کنیم. من معتقدم راه‌حل همان چیزی است که در سال ۱۹۴۸ در مجمع عمومی تصویب شد، راه‌حل دو‌ کشوری.»

گویا برخی افراطیون مدعی اصلاحات برای تطهیر رژیم کودک‌کش اسرائیل با صهیونیست‌ها مسابقه گذاشته‌اند. رژیم جنایتکار صهیونیستی تاکنون حدود 13300 نفر را به شهادت رسانده است. در این میان حدود 5600 نفر از شهدا، کودکان هستند. همچنین 64 خبرنگار نیز توسط این رژیم جنایتکار به شهادت رسیده‌اند.

ذات رژیم صهیونیستی بر پایه جنایت، اشغالگری و آدم‌کشی است. بر همین اساس به هیچ عنوان این‌طور نیست که چون با این رژیم سفاک دشمنی داریم پس در نتیجه، دانشمندان ما به شهادت می‌رسند. شهادت این عزیزان به دلیل آن است که رژیم صهیونیستی همانند آمریکا و البته همانند افراطیون مدعی اصلاحات در داخل، با پیشرفت ایران دشمنی دارند.

در حال حاضر از پاریس و لندن و نیویورک تا ملبورن و آمستردام و واشنگتن، شاهد راهپیمایی‌ها و تجمعات گسترده مردم علیه رژیم صهیونیستی هستیم. فریاد مرگ بر اسرائیل در قلب اروپا و آمریکا طنین‌انداز شده است اما طیف تندرو مدعی اصلاحات اصلا حاضر نیست که این واقعیت‌های بدیهی را بنگرد و به قول معروف خود را به آن راه می‌زند.

در طول عمر منحوس رژیم صهیونیستی، این رژیم بارها به خاک کشورهای همسایه فلسطین تجاوز کرده و شعار اصلی خود را «از نیل تا فرات» قرار داده است. رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان به هیچ محدوده و مرز جغرافیایی پایبند نیست. علاوه‌بر این، رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده بین‌المللی نیز پایبند نیست. بنابراین ایده «دو دولتی» و یا همان «دو کشوری» از اساس غلط و غیرقابل قبول و البته مضحک است.

تنها گزینه در خصوص این رژیم جنایتکار، اشغالگر و نژادپرست، محو شدن از صحنه روزگار است. یعنی همان نظر مبارک حضرت امام - رضوان‌الله تعالی‌علیه - و رهبر معظم انقلاب یعنی محو اسرائیل از صفحه روزگار و نقشه جغرافیای جهان. آیا با مشاهده جنایات وحشیانه‌ای که صهیونیست‌ها مرتکب شده و می‌شوند هیچ راهی جز نابودی آنها و پاک کردن زمین از لوث وجودشان باقی می‌ماند؟

بهتر است آقای زیباکلام، حداقل ویدئوهای اجتماعات انبوه ضدصهیونیستی را در سراسر جهان ملاحظه کرده و ببیند که تحلیلگران خارجی چگونه با آزادگی و شجاعت از جنایت‌های اسرائیل و آمریکا سخن می‌گویند.

کیهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها