جام جم/ حمایت آمریکا از اوکراین چه سرنوشتی پیدا می‌کند؟

کد خبر: 1257946

جام جم نوشت: اعضای اروپایی ناتو نیز در ملاقات‌ها و پیام‌های رسمی و غیررسمی خود به زلنسکی تاکید کرده‌اند که دیگر جنگ اوکراین اهمیت خود را برای افکار عمومی اروپا از دست داده و اصرار دولت‌ها بر حمایت از کی‌یف، نتیجه ای عکس برای آنها به همراه خواهد داشت.

جام جم/ حمایت آمریکا از اوکراین چه سرنوشتی پیدا می‌کند؟

گروه سیاست سایت فردا - با وجود اینکه آمریکا و اسرائیل در تبعات طوفان الاقصی گیر کرده‌اند و به وعده‌های پیشین خود به زلنسکی وفا نکرده‌اند وزیر دفاع آمریکا به مقام‌های اوکراین اطمینان داده که واشنگتن به حمایت خود از این کشور در برابر تجاوز روسیه ادامه خواهد داد.

روزنامه جام جم در این باره نوشته: استراتژیست‌ها و تحلیلگران غربی متفق‌القولند رویکرد واقعی واشنگتن در قبال جنگ اوکراین (آن هم در برهه زمانی کنونی) با گذشته تفاوت پیدا کرده و دیگر امیدی نسبت به پیروزی اوکراین در نبرد نظامی با روسیه باقی نمانده است.

واشنگتن در حالی سخن از حمایت خود از اوکراین به میان آورده که هنوز تکلیف کمک‌های مالی وعده داده شده به دولت زلنسکی مشخص نیست. 

آستین و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در جلسه استماع کنگره در ماه اکتبر از نمایندگان خواستند حمایت خود را از اوکراین ادامه دهند، زیرا بدون حمایت آمریکا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پیروز خواهد شد. اعضای اروپایی ناتو نیز در ملاقات‌ها و پیام‌های رسمی و غیررسمی خود به زلنسکی تاکید کرده‌اند که دیگر جنگ اوکراین اهمیت خود را برای افکار عمومی اروپا از دست داده و اصرار دولت‌ها بر حمایت از کی‌یف، نتیجه ای عکس برای آنها به همراه خواهد داشت.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها