صبح نو/ همدستی احمدی‌نژادی‌ها و طرفداران روحانی در زیر سوال بردن مجلس

کد خبر: 1258424

صبح نو نوشت: علیرضابیگی، از اطرافیان رئیس‌جمهور اسبق نیز که در سه سال گذشته نقش حاشیه‌سازی برای مجلس یازدهم را ایفا کرده، دست به کار شده و مدعی نقش رئیس مجلس در غیرعلنی شدن مجلس است.

صبح نو/ همدستی احمدی‌نژادی‌ها و طرفداران روحانی در زیر سوال بردن مجلس

گروه سیاست سایت فردا - در سال‌های اخیر گروههای به ظاهر مخالف یکدیگر هر گاه پای تخریب مجلس به میان آمده در یک خط قرار گرفته و با یک نگاه سعی کرده‌اند مجلس را زیر سوال ببرند.

روزنامه صبح نو در این باره با اشاره به واکنش به ماجرای استعفال نادران، نوشته: محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای طرفدار دولت روحانی که در سال‌های گذشته تلاش کرده با عنوان اصولگرا، نقش پازل اصلاح‌طلبان و جریان اعتدال را تکمیل کند، یکم آذرماه، یعنی فردای این نشست غیرعلنی در صفحه شخصی‌اش درباره این ماجرا نوشت: «آیا آقای قالیباف، در آستانه انتخابات، آن‌قدر برای لرزان شدن کرسی ریاستش به اضطرار افتاد که زیر بار رفتار غیرقانونی برود و روال یک استعفای مضحک! را با یک جلسه غیرعلنی مضحک‌تر، به کارنامه ناموفق خود در مجلس یازدهم اضافه کند؟»

این اظهارات مهاجری علاوه بر اینکه واجد اندکی استدلال نیست، نشان از این داشت که جریانی می‌خواهد این ماجرا را به یک پروژه سیاسی- رسانه‌ای علیه جریان انقلاب و مجلس یازدهم تبدیل کند تا در آستانه انتخابات مهم اسفندماه، به سایر پروژه‌هایی از این دست گره بزند.

در این میان احمد علیرضابیگی، از اطرافیان رئیس‌جمهور اسبق نیز که در سه سال گذشته نقش حاشیه‌سازی برای مجلس یازدهم را ایفا کرده، دست به کار شده و مدعی نقش رئیس مجلس در غیرعلنی شدن مجلس است.

علیرضابیگی در مصاحبه‌ای سعی کرده آنچه ادعا می‌کند تخلف از سوی رئیس مجلس است را به‌عنوان عوامل تورم و گرانی در افکارعمومی معرفی کند؛ بی‌آنکه اساسا به ارتباط آن با اقدامات رئیس مجلس به‌عنوان شخصی که در موقعیت سیاست‌گذاری و هدایت مستقیم تصمیمات مجلس با 290 نماینده نیست، اشاره‌ای کرده باشد. در عین حال بیگی در کنار جریان حامی روحانی بدون اینکه به رای نمایندگان در غیرعلنی شدن جلسه اشاره کند به فضاسازی پرداخت.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها