جام جم / شیشه عمر اسرائیل در دست یمنی‌ها

کد خبر: 1258655

جام جم نوشت: توقف حرکت کشتی‌های تجاری و غیرتجاری رژیم اشغالگر قدس در دریای سرخ، اقتصاد رژیم غاصب صهیونیستی را بحران زده‌تر از قبل ساخته است.

گروه سیاست سایت فردا - انتشار خبر توقیف دومین کشتی اسرائیلی در سواحل یمن، شوک دیگری بود که دیروز به صهیونیست‌ها وارد شد و تلخی شکست اخیر در مقابل مقاومت را بیشتر کرد چرا که بحران توقیف کشتی‌های اسرائیلی، عملا اقتصاد متزلزل رژیم صهیونیستی را نابود خواهد‌کرد.

روزنامه جام جم با اشاره به این مطلب نوشته: توقف حرکت کشتی‌های تجاری و غیرتجاری رژیم اشغالگر قدس در دریای سرخ، اقتصاد رژیم غاصب صهیونیستی را بحران زده‌تر از قبل ساخته است. این روزها حمل و نقل دریایی صهیونیست‌ها تحت تاثیر جنایاتی که این رژیم در جنگ غزه صورت داده، تبدیل به پاشنه آشیل این رژیم در عرصه صادرات و واردات شده است؛ بحرانی که حداقل تا زمان جنگ غزه قابل حل نبوده و در آینده نیز به‌سادگی قابل حل نخواهد بود.

اطلاعات خصوصی به‌دست آمده از منابع یمنی، تایید کرده است که تعدادی از کشتی‌های حامل محموله برای شرکت‌های صهیونیستی در مسیر حرکت به سمت دریای سرخ از ترس متوقف شدن توسط نیروهای یمنی از حرکت باز ایستاده‌اند. براساس همین اطلاعات، کشتی‌های تجاری حامل محموله‌های شرکت‌ها در اسرائیل، قبل از رسیدن به باب المندب، سفر خود را متوقف کردند و به به سمت بنادری که از آنجا حرکت کردند، برگشته‌اند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها