سردار تنگسیری:

اخطار نیروی دریایی سپاه به ناو هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس/ مجبور به ترک منطقه شدند/ از همه تحرکات فیلم و عکس داریم

کد خبر: 1258774

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اخطار نیروی دریایی سپاه به ناو هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس گفت: ‌‌‌پهپادهایمان ‌بالای سر آنها بود و اخطار دادیم که بالگردشان باید بنشیند و تأکید کردند که بالای سر ناو خودمان هستیم.

اخطار نیروی دریایی سپاه به ناو هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس/ مجبور به ترک منطقه شدند/ از همه تحرکات فیلم و عکس داریم

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اخطار نیروی دریایی سپاه به ناو هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس گفت: ‌‌‌پهپادهایمان ‌بالای سر آنها بود و اخطار دادیم که بالگردشان باید بنشیند و تأکید کردند که بالای سر ناو خودمان هستیم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با تبریک روز نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: همرزمان عزیزم در نیروی دریایی ارتش شب و روز در تلاش برای امنیت کشورمان هستند و این روز را به همه این دلاوران تبریک می گویم.

وی با اشاره به مقاومتی که در خلیج فارس طی سال‌های اخیر صورت گرفته است، افزود:‌ دشمن به نوعی از خلیج فارس فرار کرد و اکنون برای حفظ آبروی نداشته مجددا آمده و البته در آب‌های ما حضور ندارند و از آبراه‌های ما هم عبور نمی‌کنند و در آب‌های کشورهای جنوبی خلیج فارس قرار دارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تصریح بر این که آنها حتی در نزدیکی سکوهای فلات قاره ما هم نیستند و در آب‌های کشورهای جنوب خلیج فارس استقرار دارند و تماما به گفتمانی که رزمندگان ما با آنها در منطقه دارند، جواب می‌دهند و هر ناوگان نظامی بیگانه‌ای که در خلیج فارس می ‌ید مجبور است که به فارسی صحبت کند، عنوان داشت: اینجا بحر فارسی است و ما از این‌ها سئوال و جواب می‌کنیم و همین دیروز که ناو هواپیمابر آنها وارد خلیج فارس شد به تمامی سئوالات ما پاسخ دادند و تا وارد شدند و حجمی از شناورهای ما را در جلوی خودشان دیدند سریعا به سمت جنوب خلیج فارس رفتند و در آب‌های جنوبی خلیج فارس و در آب‌های کشورهای همسایه تردد کردند.

سردار تنگسیری در بیان داشت: عاقلانه این است که آمریکایی‌ها در خلیج فارس رفتار منطقی داشته باشند و ما در این رفت و آمدهای آنها به خلیج فارس در سال‌های اخیر حتی یک مورد نداریم که یک وجب در آب‌های ما آمده باشند و آمریکایی‌ها وقتی در خلیج فارس قرار می‌گیرند خودشان می‌دانند که در یک کیسه‌ای قرار گرفته‌اند که دهانه کیسه (تنگه هرمز) دست ما‌ست و کاملا در تیررس موشک‌ها و امکانات ما هستند و هیچ‌گاه سعی نمی‌کنند که با ما درگیر و یا وارد چالشی شوند.

وی به ورود تازه ناو هواپیمابر آمریکا به خلیج فارس نیز طی ساعات گذشته اشاره کرد و گفت: ما با پهپادهایمان در روز گذشته بالای سر آنها بود و اخطار دادیم که بالگردشان باید بنشیند و تأکید کردند که بالای سر ناو خودمان هستیم و به دستورات ما تمکین کردند؛ ما از همه تحرکات آنان فیلم و عکس داریم و این بار که وارد شدند نسبت به بار قبل تمکین بسیار بیشتر و همکاری داشتند.

سردار تنگسیری، حضور ناوگان آمریکا در منطقه را تنها وسیله‌ای دلگرم‌کننده برای طرف‌های مقابل و نه اقتدار‌آفرین ارزیابی کرد و گفت: روزی که ما 10 نیروی متجاوز آمریکایی را در 5 مایلی جزیره فارسی گرفتیم 2 ناو هواپیمابر با 150 هواپیما و 5 ناوشکن در خلیج فارس داشتند و لذا حضور اینها فقط دلگرم‌کننده برای طرف مقابل است و ما ابداع‌کننده مقاومت هستیم و 8 سال در برابر دشمن مقاومت کردیم و ملت ایران قطعا سرش را در برابر دشمنانش خم نخواهد کرد و بالاتر از خدا نیست و کسی را بالاتر را خدا نمی‌دانیم.

وی عنوان کرد: ما در خلیج فارس سابقه حضور 3 ناو هواپیمابر و 80 ناوشکن را هم در گذشته داشته‌ایم و در همین حضورها بود که کشتی‌های مختلف‌شان را توقیف کردیم؛ ما نماینده ملت عظیمی هستیم که 44 سال دربرابر همه دشمنان ایستاد و امروز در نهایت اقتدار قرار دارد و دشمن می داند که ما چه داریم و چه بلاهایی می توانیم سرش بیاوریم./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها