جوان/ مرعشی و هاشمی ادعای روزنامه حزب خود را رد کردند!

کد خبر: 1260695

جوان نوشت: اصلاح‌طلبان می‌ترسند که علنی شدن دغدغه‌شان برای کاندیداتوری و برنامه‌ریزی انتخابات ۱۴۰۴ باعث شود که از مسیر «فشار به نظام» برای شرکت در انتخابات خارج شوند و نتوانند منت شرکت خود در انتخابات را بر سر نظام بگذارند و امتیاز بگیرند.

جوان/ مرعشی و هاشمی ادعای روزنامه حزب خود را رد کردند!

گروه سیاست سایت فردا - روزنامه آرمان ملی پیش‌بینی کاندیداتوری حسین مرعشی و محسن هاشمی را ادعای رسانه‌های اصولگرا می‌داند و بعد هم ضمن مصاحبه با مرعشی و هاشمی این ادعا را تکذیب کرده است. در حالی که کاندیداتوری این دو نفر از حزب کارگزاران سازندگی را روزنامه سازندگی، روزنامه رسمی این حزب پیش‌بینی کرده بود.

روزنامه جوان در این باره نوشته: اصلاح‌طلبان می‌ترسند که علنی شدن دغدغه‌شان برای کاندیداتوری و برنامه‌ریزی انتخابات ۱۴۰۴ باعث شود که از مسیر «فشار به نظام» برای شرکت در انتخابات خارج شوند و نتوانند منت شرکت خود در انتخابات را بر سر نظام بگذارند و امتیاز بگیرند.

این در حالی است که روزنامه سازندگی گرچه فهرستی از متخلفان مالی و امنیتی و جنایی! حزب کارگزاران سازندگی را به عنوان کاندیدای بالقوه این حزب در همه ادوار انتخابات ریاست جمهوری نوشته بود، اما به طور خاص تأکید کرده بود که «در حال حاضر و برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۴ حزب کارگزاران سازندگی از هم اکنون سه کاندیدای بالقوه دارد؛ سید حسین مرعشی، اسحاق جهانگیری و محسن هاشمی رفسنجانی.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها