بازدید قالیباف از پروژه‌های عمرانی اسلامشهر/ نظارت میدانی رئیس مجلس از پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر و پروژه اتصال اسلامشهر به متروی تهران

کد خبر: 1260865

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در اسلامشهر، از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای این شهرستان بازدید کرد.

بازدید قالیباف از پروژه‌های عمرانی اسلامشهر/ نظارت میدانی رئیس مجلس از پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر و پروژه اتصال اسلامشهر به متروی تهران

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای اسلامشهر، در این شهرستان حضور پیدا کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی که به دعوت نماینده مردم اسلامشهر و با همراهی استاندار تهران و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در اسلامشهر حضور یافته است، در جریان بازدید از پروژه‌ها با تعدادی از شهروندان دیدار و گفت‌وگوی چهره به چهره داشت.

قالیباف2

قالیباف 3

بازدید از پروژه کمربندی شمالی شهر اسلامشهر، بیمارستان ۴۰۲ تختخوابی درحال احداث اسلامشهر و تونل و ایستگاه میدان نماز مترو جنوب غرب استان تهران از جمله برنامه‌های قالیباف در شهرستان اسلامشهر است./ فارس

نظارت میدانی رئیس مجلس از پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز از پروژه در حال ساخت کمربندی شمالی شهرستان اسلامشهر بازدید کرد.

به گزارش خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف صبح امروز (جمعه، 17 آذرماه) با سفر به شهرستان اسلامشهر، از پروژه در حال ساخت کمربندی شمالی شهرستان اسلامشهر بازدید و در جریان آخرین وضعیت این پروژه عمرانی قرار گرفت.

پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر به نام پروژه حاج قاسم سلیمانی مزین شده و به طول ۷ کیلومتر است. این پروژه مسیر دسترسی مسافران اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان است که تردد ترافیکی صورت گرفته را کاهش خواهد داد.

گفتنی است؛ عملیات اجرایی پروژه احداث کمربندی شمالی اسلامشهر در سال ۱۳۹۹ پس از انجام توافق‌های شفاهی و همچنین تنظیم صورت جلسه همکاری مشترک فی مابین شهرداری اسلامشهر و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید و در حال حاضر دارای بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

در جریان این نظارت میدانی، جمعی از اهالی این شهرستان مشکلات و دغدغه های خود نظیر باریک بودن زیرگذر حاشیه کمربندی، کمبود فضای سبز و ایجاد پله برقی عابر پیاده و نبود آسفالت با رییس مجلس در میان گذاشتند.

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به یکی از این اهالی درباره نبود آسفالت، گفت: امسال تامین قیر مقداری به طول انجامید و تا بهار این موضوع تامین می شود.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه از پروژه های اتصال اسلامشهر به متروی تهران و بیمارستان ۴۰۷ تختخوابی اسلامشهر نیز بازدید خواهد کرد./

رئیس مجلس از پروژه اتصال اسلامشهر به متروی تهران بازدید کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز از پروژه در حال ساخت اتصال اسلامشهر به متروی تهران بازدید کرد.

به گزارش خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف صبح امروز (جمعه،17 آذرماه) با حضور در شهرستان اسلامشهر، از پروژه در حال ساخت اتصال اسلامشهر به متروی تهران بازدید و در جریان آخرین وضعیت این پروژه عمرانی قرار گرفت.

در جریان این بازدید محسن حمیدی، شهردار اسلامشهر توضیحات مفصلی را در زمینه وضعیت این پروژه به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

قالیباف متروی اسلامشهر

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه این بازدید درباره تکمیل ایستگاه های متروی اسلامشهر سوالاتی را مطرح کرد و با اشاره به نواقص متروی حومه در جریان بازدید فوق، گفت: این مسئله به قانون نیاز دارد.

وی با بیان اینکه متروی تهران بر اساس متروی تهران و حومه شکل گرفت، افزود: این درحالی است که سال ها بعد قسمت حومه از این موضوع جدا و تنها پروژه مترو تهران پیگیری شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر تکلیف مترو ورامین، اسلامشهر، کرج و حتی خط مترو تهران- کرج هم تعیین تکلیف نشده است، گفت: این مسئله باید یکپارچه شود، یعنی مترو تهران و حومه و یا حومه به طور کامل جدا شود.

دکتر قالیباف  در ادامه با بیان اینکه طبیعتا این مسئله باید مترو تهران و حومه باشد چراکه تجهیزات و امکانات فنی در این بخش مدنظر قرار گرفته، یادآور شد: حمل و نقل یکپارچگی دارد.

وی با اشاره به هزینه های صورت گرفته در زیرساخت ها، ادامه داد: متاسفانه با وجود این هزینه های صورت گرفته، می بینیم که کمبود واگن همچنان وجود دارد و بهره برداری صورت نمی گیرد.

گفتنی است؛ طرح مزبور در سال ۱۳۹۸ به طول ۱۵ کیلومتر و ۵ ایستگاه به کسب شورای عالی ترافیک رسید و از سال ۱۳۹۱ در ردیف بودجه کشور قرار گرفت./

رئیس مجلس از پروژه احداث بیمارستان ۴۰۷ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز از پروژه در حال ساخت بیمارستان ۴۰۷ تخت خوابی شهرستان اسلامشهر بازدید کرد.

به گزارش خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف صبح امروز (جمعه، 17 آذرماه) با حضور در شهرستان اسلامشهر از پروژه در حال ساخت احداث بیمارستان 407 تختخوابی اسلامشهر بازدید و در جریان آخرین وضعیت این پروژه عمرانی قرار گرفت.

گفتنی است؛ پروژه احداث بیمارستان 407 تختخوابی اسلامشهر طبق قانون در سال 1378 با مدیریت وزارت راه و شهرسازی آغاز شد و در سال 1397 پروژه با پیشرفت فیزیکی حدود 30 درصد به وزارت بهداشت و درمان واگذار گردید./

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها