امیر آشتیانی: نیروهای مسلح برای هرگونه بلایای طبیعی آماده هستند

کد خبر: 1260961

وزیر دفاع گفت: برنامه‌های مفصلی در نیروهای مسلح اعم از مباحث تحقیقاتی، تجهیزاتی و نیز تکمیل تجهیزات متناسب با رخدادها و بلایا پیش بینی شده و این نیروها پای کار هستند.

امیر آشتیانی: نیروهای مسلح برای هرگونه بلایای طبیعی آماده هستند

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص آمادگی نیروهای مسلح برای حضور و امدادرسانی در بلایای احتمالی طبیعی در کشور به خصوص در نیمه دوم سال، گفت: کشور ما سرزمین حادثه خیزی است، بنابراین در خصوص حوادث غیر مترقبه لازم است پیش بینی بودجه‌های خاصی شود و مجموعه‌های متولی کشور مانند وزارت کشور پای کار بیایند؛ همچنین نیروهای مسلح در این زمینه هرگاه خلع احساس شده است، حضور پیدا کرده و مشکلات را تا برطرف شدن آن دنبال کردند.

وی افزود: برنامه‌های مفصلی را در مجموعه نیروهای مسلح و در ستاد کل اعم از مباحث تحقیقاتی، تجهیزاتی و نیز تکمیل تجهیزات متناسب با رخدادهای و بلایی که ممکن است اتفاق بیفتد، پیش بینی کرده‌ایم. در آینده اگر خدای نکرده بلایای طبیعی رخ داد، ان‌شاءالله نیروهای مسلح پای کار هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به جنگ غزه اظهار داشت: مردم منطقه تا یک حدی صبور هستند و حتماً اگر این جنگ تداوم یابد، عکس‌العمل نشان خواهند داد؛ ضمن آنکه آنهایی که از رژیم جنایتکار و نژاد پرست صهیونیستی حمایت می‌کنند حتماً هزینه حمایت‌های خود را پرداخت خواهند کرد. / مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها