فرهیختگان/ چرا رسانه های اصلاح طلب سخنان سید محمد خاتمی را تحویل نگرفتند؟

کد خبر: 1262046

فرهیختگان نوشت: شاید بهتر باشد رئیس دولت اصلاحات، بخشی از این نقدها را متوجه عملکرد خود در جبهه اصلاحات بداند و به این بیندیشد که چرا فعالیت‌های سیاسی‌اش حتی درون بدنه اصلاحات از موضوعیت افتاده و مواضعش توسط رسانه‌های این جریان بازتاب داده نمی‌شود.

فرهیختگان/ چرا رسانه های اصلاح طلب سخنان سید محمد خاتمی را تحویل نگرفتند؟

گروه سیاست سایت فردا - رسانه‌های اصلاح‌طلب برخلاف گذشته نسبت به اظهارات خاتمی درباره روز دانشجو توجهی نشان ندادند.

روزنامه فرهیختگان در این ارتباط نوشته: نگاهی به رسانه‌ها و واکنش‌ها، فردای روزی که صحبت‌های خاتمی منتشر شد، نشان می‌دهد اظهارات او چندان مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار نگرفته است. شاید باید علت این عدم اقبال به صحبت‌های اخیر خاتمی را در آنچه گفته شد، جست‌وجو کرد. واقعیت امر این است که اگر شناخت و برآورد دقیقی از جامعه داشته باشیم، باید متوجه این موضوع شده باشیم که جامعه ایرانی و افکارعمومی اکنون چاره و راه‌حل مشکلات موجود در کشور را نه در تعامل و گسترش ارتباط و روابط با غرب، بلکه در اصلاح ایرادات و خطاهای موجود در کشور می‌دانند. 

نمی‌توان نقش تجربه هشت‌ساله دولت روحانی را در تثبیت این مطالبه بی‌تاثیر دانست. 

 شاید بهتر باشد رئیس دولت اصلاحات، بخشی از این نقدها را متوجه عملکرد خود در جبهه اصلاحات بداند و به این بیندیشد که چرا فعالیت‌های سیاسی‌اش حتی درون بدنه اصلاحات از موضوعیت افتاده و مواضعش توسط رسانه‌های این جریان بازتاب داده نمی‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها