وزیر کشور: با حضور پرشور مردم‌‌ در انتخابات ‌حماسه جدیدی ‌رقم خواهد خورد

کد خبر: 1262268

وزیر کشور ‌با بیان اینکه شرکت در انتخابات اسفند ماه امسال بسیار مهم است، گفت: با حضور پرشور مردم‌‌ در انتخابات ‌حماسه جدیدی ‌رقم خواهد خورد.

وزیر کشور: با حضور پرشور مردم‌‌ در انتخابات ‌حماسه جدیدی ‌رقم خواهد خورد

 وزیر کشور ‌با بیان اینکه شرکت در انتخابات اسفند ماه امسال بسیار مهم است، گفت: با حضور پرشور مردم‌‌ در انتخابات ‌حماسه جدیدی ‌رقم خواهد خورد.

وزیر کشور و هیئت همراه که روز گذشته ‌به منظور بررسی وضعیت زیرساختی سه شهرستان دهلران، آبدانان و دره‌شهر ‌به استان ایلام سفر کرده بود، پس از پایان سفرش به درفول رفت و ‌به همراه جمعی از معاونان خود و مسوولان شهرستان دزفول در آستان متبرک سبزقبا (ع) حضور یافتند و ضمن زیارت از بخش‌های مختلف این آستان بازدید کردند.

احمد وحیدی پس از آن به کارخانه قند دزفول رفت و از این طرح که در حال ساخت است بازدید کرد و در ادامه به یک کارخانه تولید قارچ رفت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این کارخانه در جران فعالیت این مجموعه قرار گرفت.

وزیر کشور در حاشیه بازدید از کارخانه قارچ دزفول در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تولید قارچ یکی از کارهای  بسیاری ارزشمندی در تامین حوزه غذا است که به امنیت غذایی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه تولید قارچ با توجه به درصد پروتئینی که دارد می‌تواند بخشی از نیازهای پروتئین را پاسخگو باشد گفت: سالانه 250 هزار تن مصرف قارچ در کشور وجود دارد. تولید قارچ با توجه به درصد بالای پروتئین، مصرف کم آب و همچنین ظرفیت بالای اشتغال‌زایی دارای اهمیت است.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به انتخابات گفت: روز به روز به موعد زمانی انتخابات نزدیک می‌شویم. با توجه به جایگاه و برجستگی نقش انتخابات در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان که از ارکان مهم نظام اسلامی هستند طبیعتا اهمیت شرکت در انتخابات اسفند ماه امسال بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه روند برگزاری مقدمات انتخابات در وزارت کشور به خوبی و براساس قانون جلو رفته است گفت: امیدواریم با حضور پرشور مردم، در انتخابات اسفندماه  یک حماسه جدیدی رقم بزنند.

 وزیر کشور: مشارکت در انتخابات پیش‌رو از اهمیت بالایی برخوردار است

احمد وحیدی گفت: با توجه به جایگاه مجلس شورای اسلامی و خبرگان به عنوان دو رکن اصلی قدرت کشور، انتخابات پیش‌رو به لحاظ مشارکت از اهمیت بالایی برخوردار است.

احمد وحیدی وزیر کشور امروز در حاشیه بازدید از کارخانه قارچ دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: روز به روز به موعد زمانی انتخابات نزدیک می‌شویم و با توجه به جایگاه مجلس شورای اسلامی و خبرگان به عنوان دو رکن اصلی قدرت کشور، انتخابات پیش‌رو به لحاظ مشارکت از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: کارهایی که در حوزه وزارت کشور است به خوبی جلو رفته است و امیدواریم که با تلاش همگان در بخش‌های دولتی و غیردولتی، سیاسی و غیرسیاسی،  نخبگان و حرکتی که مردم رقم خواهند زد فضای پرشور انتخاباتی را در مهم‌ترین اتفاق سیاسی امسال شاهد باشیم.

وزیر کشور در خصوص بازدید از کارخانه قارچ دزفول به اهمیت مواد مغزی قارچ در امنیت غذایی کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به گزارش‌های ارائه شده در کشور سالانه ۲۵۰ هزار تن قارچ مصرف می‌شود.

وی ادامه داد: مجموعه قارچ دزفول سالانه حدود پنج هزار تن قارچ تولید می‌کند که امکان صادرات بسیار خوبی در آن فراهم شده است.

وزیر کشور امروز پس از اتمام سفر یک روزه خود به ایلام به دزفول آمد و پس از زیارت محمد بن موسی الکاظم علیه السلام از کارخانه قارچ دزفول بازدید کرد و در پایان این شهرستان را به مقصد پایتخت ترک کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها