فردا عزای عمومی در سیستان و بلوچستان + پیام سران قوا و مسئولان لشکری و کشوری

کد خبر: 1262307

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پیامی مشترک روز شنبه ۲۵ آذرماه در سیستان و بلوچستان را عزای عمومی اعلام کردند.

فردا عزای عمومی در سیستان و بلوچستان + پیام سران قوا و مسئولان لشکری و کشوری

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پیامی مشترک روز شنبه ۲۵ آذرماه در سیستان و بلوچستان را عزای عمومی اعلام کردند.

در پیام تسلیت آیت‌الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است:  بی‌شک شهادت هنر مردان خداست و مردان سبز پوش و بی ادعای نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان همیشه و در همه حال پاسدار آرامش و امنیت استان هستند.

امروز شهادت نیروهای جان بر کف انتظامی شهرستان راسک به دست تروریست‌هایی کوردل و وابسته ایادی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل جنایتکار رقم خورد که پیشرفت و توسعه استان و وحدت مردم مسلمان را برنمی‌تابند و منافع آنها در آشوب و ناامنی استان است، تا با سلب آرامش مردم به اهداف پلید خود دست یابند.

 اینجانبان ضمن اعلام یک روز عزای عمومی در سیستان و بلوچستان با تاکید بر پیگیری کامل تا دستگیری و اِعمال اشد مجازات عوامل این عملیات ناجوانمردانه تروریستی از سوی مراجع قانونی، شهادت مظلومانه این دلاورمردان عرصه حفظ امنیت را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم و داغدیده ایشان، نیروهای جان بر کف نظامی، انتظامی، امنیتی و مردم شهید پرور سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت عرض نموده.

برای مجروحین سلامتی و شفای عاجل، برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهیدان والامقام علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

نیروهای امنیتی و انتظامی به‌فوریت با عوامل حمله تروریستی راسک برخورد کنند

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درخصوص واقعه تروریستی در راسک تصریح کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی به‌فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند.

متن این پیام به شرح زیر است: وقوع جنایت تروریستی حمله به مقر انتظامی شهرستان راسک، استان سیستان‌و‌بلوچستان، که موجب شهادت و مجروحیت جمعی از کارکنان غیور و رشید فراجا شد،‌ باعث تأثر فراوان گردید.

ارتکاب حوادث و جنایات تروریستی علیه امنیت و اقتدار این مرزوبوم از سوی دشمنان پلید و گروهک‌های تکفیری و شرور تازگی نداشته و آنان همواره با اقدامات خود تلاش کرده‌اند در ارادهٔ ملت ایران خدشه وارد سازند. اما بدانند این تحرکات بی‌اثر با مجازاتی سرسختانه پاسخ داده خواهد شد. لازم است نیروهای امنیتی وانتظامی به‌فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند.

ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این سربازان رشید و جان‌برکف به مقام معظم رهبری،‌ فرماندهی انتظامی کشور، مردم شریف سیستان‌و‌بلوچستان و خانوادهٔ معزز آنان، درجات رفیع و رضوان الهی برای شهیدان سرافراز و شفای عاجل مجروحان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

پیام رئیس قوه قضائیه در پی شهادت جمعی از نیروهای فراجا در راسک

 حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی پیامی شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف فراجا در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت و بر مجازات عاملان جنایتکار این حادثه تروریستی تاکید کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است: دشمنان ایران اسلامی که از صلابت و اقتدار نظام ما حیرت‌زده و خشمگین شده‌اند، بار دیگر بواسطه مزدوران حقیرشان در گروهک‌های تروریستی، خون جمعی از جان بر کفان سلحشور کشور ما را که در مرزبانی فراجا مشغول تأمین امنیت و آرامش مردم هستند، بر زمین ریختند.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این غیور مردان به ملت شهیدپرور ایران اسلامی، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ فراجا و خانواده معزز آنان،  برای آن عزیزان در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای خانواده‌هایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

بدیهی است، مسئولان دستگاه  قضایی استان موظفند ضمن صدور دستورات لازم به نیروهای امنیتی و انتظامی، تمامی اقدامات مقتضی را در دستگیری و به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی به عمل آورند.

محکومیت اقدام تروریستی راسک

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی"در پی شهادت ناجوانمردانه یازده تن از کارکنان انتظامی در راسک پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:  بدون شک شهادت در راه حراست از کشوری که با خون پاک هزاران شهید آبیاری شده و دوران‌های پرافتخاری را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکنون سپری کرده؛ امری مقدس و از افتخارات فرزندان این ملت است.

شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه یازده تن از دلاورمردان انتظامی راسک در حمله تروریستی و کوردلان معاند موجب تاسف و تاثر عمیق شد.

این جنایت خونین، بار دیگر عمق کینه‌ورزی و خصومت دشمنان را با امنیت مردم صبور و مقاوم ایران‌اسلامی نشان داده، اما حافظان نظم امنیت پای سوگند مقدسی که برای حفاظت از کیان وطن در محضر خداوند متعال یاد کرده اند تا آخرین قطره خود ایستادگی کردند.

حفظ امنیت، عزت و اقتدار و تمامیت ارضی ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعایست که با شهادت خود و تقدیم خون پاکشان شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا می بخشند.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این جنایت تروریستی شهادت این شهیدان والامقام را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) کارکنان مجاهد و غیور انتظامی کشور، خانواده‌های معظم شهدا و بازماندگان مکرم این شهیدان والامقام و مردم شهید پرور و ولایت مدار ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم و اطمینان می دهیم که انتقام سخت و پشیمان کننده ای در انتظار جنایتکاران این حادثه تروریستی است. از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر آمرزش و غفران الهی و برای خانواده های معظم شهدا صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها