جام جم / شکست در غزه، عملیات کور در ایران/ مانع نفوذ بدخواهان شویم

کد خبر: 1262947

جام جم نوشت: سالانه بودجه هنگفتی صرف سازمان‌های سایبری مرتبط ازجمله سازمان پدافند غیرعامل می‌شود اما متاسفانه از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم و در دام خطاهای قبل می‌افتیم.

جام جم / شکست در غزه، عملیات کور در ایران/ مانع نفوذ بدخواهان شویم

گروه سیاست سایت فردا - روز گذشته برخی از پمپ بنزین‌های تهران و دیگر شهرهای ایران با اختلال در فروش بنزین و گازوئیل روبه‌رو شدند تا این‌که روزنامه اسرائیلی جروزالم پست اعلام کرد گروه هکری صهیونیستی«گنجشک‌درنده»مسئولیت هک جایگاه‌های سوخت را به‌عهده گرفت. 

روزنامه جام جم در این باره نوشته: سالانه بودجه هنگفتی صرف سازمان‌های سایبری مرتبط ازجمله سازمان پدافند غیرعامل می‌شود تا خطرات احتمالی را پیش‌بینی و از وقوع آنها جلوگیری کنند اما قطع ناگهانی سیستم‌ها و اختلال در زندگی شهروندان نشان از این دارد که نسبت به رفع نقاط ضعف و تجهیز زیرساخت‌های مرتبط کوتاهی کرده‌اند تا حدی که متاسفانه از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم و در دام خطاهای قبل می‌افتیم. 

اسرائیل و نوچه‌های منطقه‌ای‌ او ابایی از ایجاد مشکل برای ایران اسلامی ندارند و می‌خواهند به هر ترتیب آرامش و امنیت را از مردم سلب کنند و همه برنامه‌های‌شان را بر این اساس تنظیم کرده‌اند و مطمنا هک پمپ بنزین‌ها نیز اقدامی در تکمیل شهادت مرزبانان ایرانی است و شاید قرار بود جرقه‌ای برای روشن کردن یک آتش بزرگ‌تر باشد که امنیت ملی کشور را نشانه برود. 

عجیب نیست صهیونیست‌ها که علاوه برخسارت ۵۰میلیار دلاری و نابودی بازدارندگی‌شان که سال‌ها به آن غره بودند، با تهدیدهایی نظیر تعطیلی بندر راهبردی ایلات و توقیف کشتی‌های‌شان در یمن مواجهند و از سوی دیگر زیر بار فشار افکار عمومی هستند پس می‌خواهند به هر ترتیبی شده این شکست‌های مفتضحانه را جبران کنند تا شاید آبروی از دست رفته‌شان را به دست بیاورند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها