حسینی: نمایندگان شهید مجلس، نماینده تراز انقلاب اسلامی بودند

کد خبر: 1263100

معاون امور مجلس رئیس جمهور درباره برگزاری نخستین یادواره شهدای مجلس، گفت: اگر زندگی فردی و اجتماعی و مبارزات این شهدا به خوبی تبیین و کتاب‌هایی از خاطرات آن‌ها به رشته تحریر درآورده شود، می تواند بسیار مؤثر باشد و نسل جوان می‌دانند این افراد چه تلاش هایی برای حفظ انقلاب کردند.

حسینی: نمایندگان شهید مجلس، نماینده تراز انقلاب اسلامی بودند

سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت برگزاری نخستین یادواره شهدای مجلس را کار بسیار ارزنده‌ای توصیف کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره اول، غالبا پیش از انقلاب افرادی مبارز، زندان رفته، شکنجه دیده و تبعید شده بودند، از این جهت یادآوری فداکاری و روحیه آن‌ها بسیار مناسب است.

وی با بیان اینکه این یادآوری‌ها می‌تواند برای نمایندگان فعلی و مدیران ما الگو باشد، افزود: این افراد نماینده تراز انقلاب اسلامی بودند و سختی‌های مختلفی تحمل و در این راه جان خود را تقدیم کردند تا ماهیت پلید منافقین افشا شود.

حسینی تصریح کرد: اگر زندگی فردی، اجتماعی و مبارزات این شهدا به خوبی تبیین و کتاب‌هایی از خاطرات آن‌ها به رشته تحریر درآورده شود، می تواند بسیار موثر باشد و نسل جوان می‌دانند گذشتگان چه تلاش هایی برای حفظ انقلاب کردند و این استقامت و پایداری بوده که موجب شده انقلاب ما 45 سال دوام داشته باشد، در غیر این صورت مانند سایر انقلاب‌ها و جنش‌ها به انحطاط کشیده و منحرف می‌شد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور افزود: اکنون ما در آستانه انتخابات هستیم و امیدواریم مردم ما با شهدا مجدد میثاق ببندند و در انتخابات مشارکت گسترده داشته باشند و افرادی را برگزینند که دارای این فرهنگ ایثار و فداکاری و شهادت باشند./خانه ملت

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها