ثبت‌نام ۹۰۰ نفر از بانوان کاندیدای انتخابات در سایت شورای ائتلاف

کد خبر: 1263541

در جلسه کارگروه مرکزی انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گزارشی از وضعیت بانوان کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم ارائه شد.

ثبت‌نام ۹۰۰ نفر از بانوان کاندیدای انتخابات در سایت شورای ائتلاف

نشست کارگروه مرکزی تعیین مدل انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی روز سه شنبه (۲۸ آذر ۱۴۰۲) با حضور اعضای حقیقی و حقوقی عضو شورا برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حدادعادل نکاتی در خصوص نگاه شورای ائتلاف به مقوله انتخابات مطرح و با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب و تاکید معظم‌له بر لزوم ایجاد سازوکارهای لازم برای بالا بردن مشارکت در انتخابات پیش‌رو، نسبت به فعالیت گروه‌هایی که با ادبیات موهن و تفرقه‌افکنانه به دنبال دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی هستند، هشدار دادند.

در ادامه این نشست، داوری دبیر شورای ائتلاف گزارشی از عملکردها و اقدامات صورت گرفته توسط شورای ائتلاف برای سازماندهی نیروهای انقلاب در تهران و شهرستان‌ها ارائه و از جمع‌بندی گزارشات دریافتی از استان‌ها پیرامون تحرکات انتخاباتی خبر داد.

همچنین در این نشست، فاطمه قاسمپور معاون امور بانوان شورای ائتلاف از برنامه ریزی این معاونت برای ایجاد ارتباط مستمر و تشکیلاتی با بانوانی که در انتخابات مجلس دوازدهم کاندیدا شده و در سامانه شورای ائتلاف ثبت‌نام کرده‌اند خبر داد. مطابق این گزارش بیش از ۹۰۰ نفر از بانوانی که در انتخابات مجلس کاندیدا شدند سوابق تخصصی خود را برای بررسی و تحلیل در اختیار شورای ائتلاف قرار دادند که به زودی از طریق دفاتر استانی با آن‌ها ارتباط برقرار خواهد شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها