نوش‌آبادی: نیازمند مشارکت بالای مردم هستیم

کد خبر: 1263803

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات به نظام جمهوری اسلامی اعتبار می‌بخشد، گفت: حضور جریانات مختلف سیاسی فعال در چارچوب نظام جمهوری اسلامی، لازمه مشارکت بالای مردم در انتخابات است.

نوش‌آبادی: نیازمند مشارکت بالای مردم هستیم

حسین نوش آبادی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات در دیدار جمعی از مردم استان‌های خوزستان و کرمان که بر موضوع رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت آن تأکید داشتند، گفت: ما برای رسیدن به پیشرفت در کشور و حل مشکلات آن نیازمند مشارکت بالای مردم هستیم که به نظام جمهوری اسلامی ایران اعتباری می دهد که امنیت ما را تأمین خواهد کرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در ادامه حضور جریانات مختلف سیاسی فعال در چارچوب نظام جمهوری اسلامی را لازمه مشارکت بالای مردم در انتخابات دانست و افزود: عرصه و میدان انتخابات باید برای گرایش های مختلف سیاسی کشور که شناسنامه دار هستند، فراهم باشد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه نباید کاندیدایی به دلیل دیدگاه سیاسی از میدان انتخابات حذف شود، تصریح کرد: در همین راستا برگزارکنندگان انتخابات باید فضایی عادلانه همراه با امنیت روحی برای حضور جریانات مختلف در انتخابات فراهم کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه جریانات سیاسی نیز برای حضور در انتخابات نباید فضا را سیاه جلوه داده و گذشته سایر جریانات را دستمایه ای برای تخریب آنها قرار دهند، خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات باعث می شود مشارکت مردم در انتخابات کاهش یابد؛ از این رو برگزاری رقابت سالم از وظایف جریانات مختلف، کاندیداها و همچنین مجریان انتخابات است./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها