کیهان/ اظهارات روحانی درباره مشکلات یک قرن اخیر خلاف واقع است/ حامیان روحانی در انتخابات مجلس به جای یک فهرست سه فهرست داده بودند!

کد خبر: 1263826

کیهان نوشت: روحانی می‌داند که مقبولیتش در سال پایانی دولت، به زیر 6 درصد رسیده بود و حتی حامیان سیاسی‌اش در جبهه اصلاحات هم در آن چند سال پایانی گردن نمی‌گرفتند!

کیهان/ اظهارات روحانی درباره مشکلات یک قرن اخیر خلاف واقع است/ حامیان روحانی در انتخابات مجلس به جای یک فهرست سه فهرست داده بودند!

گروه سیاست سایت فردا - حسن روحانی این روزها حسابی به دنبال جلب توجه است. از اظهارات شاذ درباره انتخابات مجلس خبرگان گرفته تا حالا که گفته: ما با مشکلاتی مواجه بودیم که برخی از آن‌ها در طول قرن اخیر سابقه نداشت. 

روزنامه کیهان در واکنش به این ادعا نوشته:‌ آقای روحانی بهتر از هر کس می‌داند که دو نرخ مشارکت 42 درصد و 49 درصد در انتخابات قبلی مجلس و ریاست جمهوری در دوره ریاست جمهوری وی اتفاق افتاده و سوء مدیریت فاحش وی در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی، علت عمده کاهش مشارکت بوده است.  

برخی حامیان و دولتمردان روحانی، عضو ستاد فتنه‌ای در سال 1388 بودند که در مقابل مشارکت 85 درصدی مردم و رای 24.5 میلیون نفری به نامزد رقیب آنها  (11 میلیون فاصله)، شیوه شورش علیه جمهوریت را برگزیدند.  

حامیان روحانی در انتخابات مجلس قبل، به جای یک فهرست سه فهرست ارائه کرده بودند و در انتخابات ریاست جمهوری نیز رئیس بانک مرکزی وی (آقای همتی) در کنار آقای مهرعلیزاده در رقابت انتخاباتی حضور داشت و 16 حزب اصلاح‌طلب نیز به همراه خاتمی از آقای همتی حمایت کرده بودند. اما کاری که دولت روحانی در قالب تحمیل تورم 60 درصدی به مردم و هفت تا ده برابر کردن قیمت ارز و سکه و طلا و مسکن و بسیاری از اقلام دیگر کرد، یک رکورد بد اقتصادی بود که دولت مرحوم ‌هاشمی با رکورد تورم نزدیک 50 درصد را روسفید کرد. 

هر کس دیگر از مردم دم بزند، او حق ندارد چنین مدعایی را مطرح کند. روحانی می‌داند که مقبولیتش در سال پایانی دولت، به زیر 6 درصد رسیده بود و حتی حامیان سیاسی‌اش در جبهه اصلاحات هم در آن چند سال پایانی گردن نمی‌گرفتند!

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها