امیر صباحی فرد: جایگاه سرباز و خدمت سربازی در نظام اسلامی والا، برتر و امنیت‌آفرین است

کد خبر: 1264177

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از حمایت همه جانبه ارتش به ویژه نیروی پدافند هوایی ارتش از نخبگان داخلی و متخصصین مرتبط با علوم پدافندی خبر داد.

امیر صباحی فرد: جایگاه سرباز و خدمت سربازی در نظام اسلامی والا، برتر و امنیت‌آفرین است

به نقل از ارتش، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازید از گروه پدافند هوایی زاهدان و سایت‌های تابعه در جمع کارکنان وظیفه این یگان، تصریح کرد: بستر، ظرفیت و توانمندی‌های خوبی در نسل جوان و انقلابی کشورمان وجود دارد که بسیار امیدبخش است و موجبات حرکت رو به جلو را در تمامی عرصه‌ها به ارمغان آورده است. آگاه‍ سازی قشر نوجوان و جوان به ویژه سربازان نسبت به دستاوردهای کشورمان و در کنار آن توجه به بصیرت افزایی، دشمن شناسی و تشخیص حق از باطل یکی از مهمترین مسائل کنونی کشور است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه جایگاه سرباز و خدمت سربازی در نظام اسلامی والا، برتر و امنیت‌آفرین است، تصریح کرد: تجلیل از مقام سرباز و اکرام جایگاه سربازی امری انکارناپذیر و قابل توجه است. مهمترین آسیب فعلی کشور عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان نسبت به تحولات و گذشته کشورمان و موفقیت‌هایی است که به واسطه تکیه بر اعتماد به نفس و تکیه بر دانش داخلی محقق شده است.

وی از حمایت همه جانبه ارتش به ویژه نیروی پدافند هوایی ارتش از نخبگان داخلی و متخصصین مرتبط با علوم پدافندی خبر داد و گفت: شرایط  و ظرفیت‌های مناسبی در مجموعه نیروهای مسلح برای ظهور و بروز استعداد نسل جوان سرباز محقق شده که کارکنان وظیفه با آرامش خاطر در کنار گذراندن دوران مقدس سربازی، استعدادها و پژوهش‌های علمی خود را متوقف نکنند و در بطن یگان‌های سربازی شاهد افتخارات تحسین برانگیزی باشیم.

امیر سرتیپ صباحی فرد در پایان با بیان اینکه کارکنان وظیفه موثرترین افراد در حفظ نظم و امنیت حدود و ثغور کشور هستند، تصریح کرد: نفس کشیدن سرباز در مرزهای ایران اسلامی عبادت است و سربازان، سرمایه‌های با ارزش و دیدبانان مرزهای امنیت و آرامش در کشور هستند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها