حمایت ایران از بسط حاکمیت دولت سوریه بر تمام مناطق سرزمینی این کشور

کد خبر: 1264191

وزیر امور خارجه در دیدار همتای سوری در تهران از بسط حاکمیت دولت سوریه بر تمام مناطق سرزمینی این کشور حمایت و از روند در حال تحکیم امنیت و ثبات در سوریه ابراز خرسندی کرد.

 حمایت ایران از بسط حاکمیت دولت سوریه بر تمام مناطق سرزمینی این کشور

 «فیصل المقداد»  وزیر امور خارجه سوریه که برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین به ایران سفر کرده بود، پیش از ترک تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با تجلیل از مواضع سوریه در خصوص تحولات جاری در غزه و فلسطین، تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه بیش از پیش در منطقه در کنار هم قرار دارند و نگاه مشترکی نسبت به ضرورت پایان یافتن فوری جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و نسل‌کُشی در فلسطین دارند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین با ابراز خرسندی از روند در حال تحکیم امنیت و ثبات در سوریه، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از بسط حاکمیت دولت سوریه بر تمام مناطق سرزمینی این کشور تأکید کرد.

فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز از ابتکار جمهوری اسلامی ایران در برگزاری این کنفرانس بین‌المللی تجلیل و تأکید کرد که دیدگاه‌های مطرح شده در سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس، نظر سوریه هم هست و دولت سوریه به طور کامل آن را تایید می‌کند.

وی افزود: پیروزی ملت فلسطین در واقع پیروزی امت عربی اسلامی خواهد بود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها