سردار فدوی: صهیونیست در وضعیت بسیار اسفباری به سر می‌برد

کد خبر: 1264443

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر جبهه حق انقلاب اسلامی و مقاومت تعیین‌کننده است، صهیونیست در وضعیت بسیار اسفباری به سر می‌برد و هزاران کشته و مجروح داشته است.

سردار فدوی: صهیونیست در وضعیت بسیار اسفباری به سر می‌برد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر جبهه حق انقلاب اسلامی و مقاومت تعیین‌کننده است، صهیونیست در وضعیت بسیار اسفباری به سر می‌برد و هزاران کشته و مجروح داشته است.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه سیدالشهدا استان تهران اظهار کرد: هرجا که اسم شهید و آثار شهید است ما اطمینان داریم که بنا بر وعده‌های خدا و به برکت شهید عنایت‌های زیادی به ما خواهد داشت.

وی گفت: خداوند به شهید اجازه شفاعت داده که ما یک پشتوانه بزرگ را در کشور داریم که می‌توانیم با پشتوانه انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی تا هر جایی که دستور وجود دارد برویم و به مرحله‌ای از لحاظ کیفی برسیم که ان‌شاءالله آخرین حجت خدا بیاید و همه مردم عالم حلاوت و شیرینی حکومت اسلامی را بچشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: فرصتی که انسان پیدا میکند در این فرصتی که خدا به انسان داده است تا تکالیف را انجام بدهد چطور عمل کرده است، ان شاءالله به برکت انقلاب اسلامی و شهدا بتوانیم تکالیفی که بر عهده ما گذاشته شده انجام دهیم.

سردار فدوی بیان کرد: 40 هزار پاسدار در لباس پاسداری شهید شده اند، این یک پشتوانه بسیار بزرگ است، بهترین هایی که در هر جایی که میرویم رفقای آن شهید این گونه تعریف می کنند که او در محله و مدرسه بهترین بوده است.

وی ادامه داد: با اشاره به شهادت سیدرضی موسوی گفت: او بی نظیر بود، به لحاظ نهادینه شدن پشتیبانی در جزئیات توجه میکرد و حواسش به همه چیز بود، تا اول دل شهید نرود و خودش همه چیزش برقرار نباشد که شهید شود بعد جسم می رود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: الان بیش از 80 روز است که جبهه حق اسلامی و دلدگان انقلاب در حداکثر فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی را قرار داده‌اند. جبهه حق انقلاب اسلامی در مقابل جبهه باطل در اوج جنگ قرار دارد. در جنگ هم دو طرف وجود دارد، او هم میجنگد، در جنگ ما شهید میدادیم. هرجایی را که نگاه می‌کنید تصاویر شهدای جنگ تحویلی است، لذا در جنگ سخت هر لحظه امکان شهادت وجود داشت.

وی ادامه داد: در این روز‌ها مردم بیش از ۹۲ درصد کشور‌های دنیا علیه جنایات رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی تظاهرات می‌کنند. پیروزی‌های راهبردی در این مدت خیلی خوب بوده است، مردم دنیا با طوفان الاقصی تصویر واقعی خبیثان را می‌بینند. ان شاءالله طبق وعده خدا زودتر از چیزی که فکر می‌کردیم نابودی این حکومت خبیث را خواهیم دید.

سردار فدوی بیان کرد: مستکبران، آدمکش‌ها و اشغالگران عالم هیهات که بتوانند حتی در ذهن گستره خیال خود بپرورانند که می‌شود مانند ادوار گذشته عمل کنند.

وی گفت: در حال حاضر جبهه حق انقلاب اسلامی و مقاومت تعیین‌کننده است و در این بیش از 80 روز گذشته رژیم منحوس اسرائیل حتی نتوانسته یک پیروزی به دست بیاورد. صهیونیست در وضعیت بسیار اسفباری به سر می‌برد و هزاران کشته و مجروح داشته است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها