کیهان/ وظیفه ما شب‌شکنی است

کد خبر: 1264501

کیهان نوشت: غزه امروز تماشایی‌ترین جای جهان است. در این شب ظلم و ستم، وظیفه ما شب‌شکنی است .پرده سیاه این شب جز با سرخی خون کنار نمی‌رود و کیست که نداند قوام نهضت ما و شرط دوامش تا قیام موعود در این خون‌هاست.

کیهان/ وظیفه ما شب‌شکنی است

گروه سیاست سایت فردا - تاریخ جنگ بسیار طولانی‌تر از تاریخ صلح است و به راحتی نمی‌توان زمانی را یافت که در آن مقطع جنگی در دنیا در جریان نبوده باشد. در مقطع فعلی نیز رسانه‌ها و تحلیل‌گران هر یک از زاویه نگاه خود به منازعات و جنگ‌ها می‌نگرند. 

روزنامه کیهان در این خصوص نوشته: جنگ شروع شد اما نه از 7 اکتبر 2023 و نه حتی از 31 شهریور 1359 یا 22 بهمن 1357. جنگ شروع شد از زمانی که انسان خلق شد. جنگی ازلی و ابدی که از نوح و ابراهیم و موسی و عیسی گرفته تا آخرین رسول خدا و اصحاب آخرالزمانی‌اش هست و خواهد بود. و مگر برای ما مرزنشینان وجود و عدم، چیزی جز رویارویی همیشگی «هست» و «نیست» متصور است! جنگ هست تا ما را بیازماید، تا برای اهل حق دروازه‌ای از زمین به آسمان باز کند. 

غزه امروز تماشایی‌ترین جای جهان است. جلوه‌ای است از تجلیات الهی که باید از ظاهر سرخ و خاک‌آلودش به باطن روشن و اسرارآمیزش سفر کرد. 

در این شب ظلم و ستم، وظیفه ما شب‌شکنی است و چاره‌ای جز بیداری نیست. پرده سیاه این شب جز با سرخی خون کنار نمی‌رود و کیست که نداند قوام نهضت ما و شرط دوامش تا قیام موعود در این خون‌هاست.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها