اکرمی در گفت‌وگو با «فردا»:

در بعضی عرصه‌ها زنان، مردها را دنبال خود کشاندند تا انقلاب پیروز شد/ برای انتخابات هم ایفاگر نقش خود باشند

کد خبر: 1264698

فعال سیاسی گفت: از ابتدای انقلاب تا به حال بیش از 30 انتخابات در کشور برگزار شد و میدان برای زنان و مردان یکسان وجود داشت؛ الان نیز مرد و زن باید کنار هم تلاش و کوشش کنند تا ایفاگر نقش خود در قبال جمهوریت باشند.

در بعضی عرصه‌ها زنان، مردها را دنبال خود کشاندند تا انقلاب پیروز شد/ برای انتخابات هم ایفاگر نقش خود باشند

گروه سیاست سایت فردا: دیدار دیروز رهبری با بانوان و تاکید ایشان بر نقش زنان در عرصه‌های مختلف از جمله سیاست و عرصه‌های مدیریتی بهانه‌ای بررسی و تاکید بر نقش زنان در انتخابات پیش‌رو است. جدای از سهمی که زنان به عنوان نامزدهای انتخاباتی می‌توانند در این انتخابات داشته باشند، باید در نظر گرفت که زنان و دختران نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و بدون شک در قامت رای دهنده، نقش آفرینی مهمی خواهند داشت.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با فردا درباره نقش زنان در انتخابات گفت: زنان و مردان کنار هم در جامعه مسئولیت هایی بر عهده دارند پس برای ایجاد و تقویت پاکی، عدالت، عفاف، وقار، حیا، متانت، نماز، اعتقاد و اخلاق باید تلاش کنند تا جامعه سالمی داشته باشیم.

وی افزود: وقتی انقلاب اسلامی حرکت خودش را شروع کرد و اوج گرفت، مرد و زن با هم به صحنه آمدند؛ چه بسا زن ها در بعضی صحنه ها جلوتر بودند که مردها را به دنبال خودشان کشاندند تا بالاخره انقلاب به پیروزی رسید. انقلاب اسلامی هنوز بعد از 45 سال به عنوان معجزه قرن خودش مطرح است و تحلیلگران در تحلیل پیروزی آن مانده اند.

این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت اظهار کرد: نظام ما جمهوری اسلامی است که نظر و اراده مردم در آن یک رکن اصلی محسوب می شود. از ابتدای انقلاب تا به حال بیش از 30 انتخابات در کشور برگزار شد و میدان برای زنان و مردان یکسان وجود داشت؛ الان نیز مرد و زن باید کنار هم تلاش و کوشش کنند تا ایفاگر نقش خود در قبال جمهوریت باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها