«فردا» گزارش می‌دهد

حمله سخنگوی جبهه اصلاحات به کارگزارانی‌ها

کد خبر: 1264720

احزاب میانه‌رو اصلاح‌طلب خیلی جدی فعالیت‌های انتخاباتی خود را ادامه می‌دهند اما جبهه اصلاحات و تندروها اصرار دارند که خبری نیست!

حمله سخنگوی جبهه اصلاحات به کارگزارانی‌ها

گروه سیاست سایت فردا - گویا مواضع سیدحسین مرعشی در خصوص رویکرد انتخاباتی حزب کارگزارن و ضرورت مشارکت در انتخابات که با نقد رفتار رادیکال جبهه اصلاحات همراه بود موجب برآشفتن برخی اعضای جبهه اصلاحات شده است.

جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات در واکنش به وی گفته: در مورد اینکه حزبی کاندیدایی داشته باشد و یا قصد داشته باشد بر خلاف جریان اصلاحات تصمیم بگیرد، بنده بی اطلاع هستم. الان بفرمایید از چهره شاخص کارگزاران چه کسانی در انتخابات هستند؟ آقای مرعشی ثبت‌نام کردند؟ آقای عطریان ثبت‌نام کردند؟ آقای هاشمی ثبت‌نام کردند؟ ما اصلاً چهره شاخصی از حزب کارگزاران سازندگی داریم که ثبت‌نام کرده باشد؟!

از سوی دیگر هنوز احزابی مانند حزب کارگزاران سازندگی هم هیچ تصمیمی نگرفته‌اند که من بخواهم بگویم اینها برخلاف مشی اصلاح‌طلبی حرکت کرده‌اند. بنابراین نمی‌توانم راجع به احزابی که هنوز هیچ موضع رسمی نگرفته و هیچ کاندیدایی معرفی نکرده، پیش‌داوری کنم.

این موضع گیری و عصبانیت جبهه اصلاحات در حالی است که کارگزارانی‌ها در حال تهیه لیست هستند. همین دیروز بود که خبر رسید این حزب به اتفاق دو تشکل دیگر یعنی ندای ایرانیان و اعتدال و توسعه در حال تهیه لیست است. پیش از آن نیز مرعشی گفته بود که برنامه ای برای ائتلاف با اصولگرایان میانه رو ندارند.

این طور که به نظر می‌رسد به رغم اینکه احزاب میانه رو اصلاح طلب فعالیت های انتخاباتی خود را با جدیت دنبال می‌کنند اما جبهه اصلاحات و طیف تندرو این جریان سیاسی ترجیح می‌دهد که خود را به ندیدن زده و عدم ثبت نام برخی چهره‌ها که از قضا به واسه عملکردهای پیشین و عدم احتمال تایید صلاحیت شانسی برای موفقیت نداشتند را نشانه بی‌میلی تمامی اصلاح طلبان به مشارکت در انتخابات تلقی کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها