کیهان/ رقابت انتخاباتی نیست یا مقبولیتی بین مردم ندارید؟!

کد خبر: 1265530

کیهان نوشت: ثبت‌نام در انتخابات آزاد بوده اما برخی عناصر فعال در جریان موسوم به اصلاحات، تعمدا ثبت‌نام نکردند

کیهان/ رقابت انتخاباتی نیست یا مقبولیتی بین مردم ندارید؟!

گروه سیاست سایت فردا - گویا برخی اصلاح‌طلبان هنوز رویگردانی مردم از جریان متبوعشان را باور نکرده‌اند در حالی که در چند انتخابات با نه معنادار رای‌دهندگان روبرو شدند. 

سید محمد ایازی، فعال اصلاح‌طلب گفته وضعیت امروز مردم در نشست مجمعین [مجمع روحانیون مبارز و مجمع محققین و مدرسین حوزه] مطرح شد که درباره انتخابات چه نظر و موضعی دارند؟ با توجه به اینکه بیشتر از دو ماه با انتخابات فاصله نداریم اما زمینه‌های مشارکت و انتخابات سالم و رقابتی اساساً فراهم نیست. 

روزنامه کیهان در این زمینه نوشته: این اظهارات در حالی است که ثبت‌نام در انتخابات آزاد بوده اما برخی عناصر فعال در جریان موسوم به اصلاحات، تعمدا ثبت‌نام نکردند؛ برخی به علت پایگاه رای از دست رفته خود و برخی دیگر در اثر فشار افراطیونی که به اذعان رسانه‌های اصلاح‌طلب، موجب کناره‌گیری بهزاد نبوی از ریاست جبهه اصلاحات و عارف از شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان شدند و در اغتشاشات پارسال، با گروهک‌های تجزیه‌طلب همراهی کردند. 

در انتخابات دوره قبلی مجلس، سه فهرست از سوی گروه‌های اصلاح‌طلب با سر لیستی آقای مجید انصاری منتشر شد که با موفقیت همراه نبود و آقای انصاری (معاون حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهوردر دولت روحانی و عضو مرکزیت مجمع روحانیون) نتوانست بیش از 69هزار رای کسب کند.  

گزارش‌های غیررسمی درباره انتخابات پیش‌رو حاکی از این است که شمار اصلاح‌طلبان ثبت‌نام کرده در انتخابات چندین برابر ظرفیت مورد نیاز مجلس (290) نفر است!

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها