آماده باش تمام بیمارستان‌های کرمان

کد خبر: 1266087

رئیس اورژانس کشور: همه بیمارستان‌های کرمان فعال شده و در حالت آماده باش قرار دارند و آمبولانس‌های مناطق همجوار نیز فعال شده‌اند.

آماده باش تمام بیمارستان‌های کرمان

رئیس اورژانس کشور:همه بیمارستان‌های کرمان فعال شده و در حالت آماده باش قرار دارند و آمبولانس‌های مناطق همجوار نیز فعال شده‌اند.

مصدومان منتقل شده اند و فوتی‌ها در حال انتقال هستند.

آماده‌باش مراکز بیمارستانی کرمان/جان باختن تعدادی از هموطنان

رئیس سازمان اورژانس کشور از آماده‌باش همه مراکز درمانی و بیمارستانی استان کرمان به دلیل وقوع انفجار در محل حادثه برگزاری چهارمین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: تعدادی افراد فوت شده براثر این انفجارها هم گزارش شده است اما آمار دقیقی در دست نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر میعادفر روز چهارشنبه درباره وقوع این انفجارها در کرمان اظهار داشت: ۲ انفجار پشت سرهم در نزدیکی محل مزار شهید سلیمانی در کرمان رخ داد که طبق آخرین آمارها تاکنون ۱۵ مصدوم از طریق اورژانس به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: اکنون همه بیمارستان‌های کرمان به صورت فعال و آماده‌باش هستند و پزشکان نیز به همین منظور فراخوان داده شدند.

میعادفر ادامه داد: همچنین آمبولانس‌های شهرستان‌های همجوار برای این موضوع به صورت آماده‌باش و فعال هستند.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تاکنون آمارهایی از تعداد افراد فوت شده گزارش نشده است و اکنون نیروهای اورژانس در حال جمع‌آوری مصدومان و افراد فوت شده در این مراسم هستند.

به گزارش ایرنا، عصر روز چهارشنبه صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد؛ مشاهدات میدانی خبرنگاران ایرنا نشان می دهد تعدادی از افراد جان باختند و یا مجروح شده‌اند.

انفجار اول ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بوده و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی بوده است.

زائران گلزار شهدای کرمان با شنیدن صدای مهیب انفجار با سرعت در حال ترک خیابان‌های منتهی به گلزار شهدای کرمان هستند. آمبولانس ها در حال حرکت به سمت محل انفجار هستند.

تایید تروریستی بودن انفجارهای کرمان

معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان در گفت وگو با ایرنا تایید کرد که این ۲ انفجار تروریستی بوده است.

۲۰ شهید و بیش از ۵۰ مصدوم توسط اورژانس تایید شده و برخی منابع می گویند احتمال افزایش شمار شهدا و مصدومان وجود دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها