ولایتی در واکنش به حادثه کرمان: ملت ایران با اینگونه اقدامات ذلیلانه از مواضع انقلابی عقب‌نشینی نخواهند کرد

کد خبر: 1266199

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی در واکنش به حادثه کرمان نوشت: ملت ایران با اینگونه اقدامات ذلیلانه از مواضع انقلابی خویش عقب‌نشینی نخواهند کرد.

 ولایتی در واکنش به حادثه کرمان: ملت ایران با اینگونه اقدامات ذلیلانه از مواضع انقلابی عقب‌نشینی نخواهند کرد

علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل  در پیامی وقوع حادثه تأسف‌بار و تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از  هموطنان عزیز شد را محکوم و این ضایعه را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام ددمنشانه و تروریستی امروز در کرمان و به شهادت رساندن مردم مظلوم و بی‌دفاع کشورمان بار دیگر نمایش اقدام کور و رذیلانه جنایتکارانی است که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند.

دشمنان ایران اسلامی با تمام توان و ظرفیت‌ خویش نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند؛ اما این‌بار با اقدام تروریستی و در مراسم سالگرد شهادت سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و به شهادت رساندن و مجروح کردن مردم ‌ بی‌دفاع و متدین، آنان را به خاک و خون کشاندند و کینه و عداوت دیرینه خویش را با ملت بزرگ ایران نشان دادند.

ملت شریف ایران ثابت کرده‌اند با این‌گونه اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه، از پای ننشسته و ذره‌ای از مواضع انقلابی خویش عقب‌نشینی نخواهند کرد.

در این میان لازم است نهادهای امنیتی و انتظامی با جدیت نسبت به شناسایی آمران و عاملان این حادثه خونین اقدام نموده و زمینه‌های بروز اینگونه تحرکات شیطانی را در نطفه از میان بردارند و پاسخ قاطعانه را اجرا نمایند.

ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی‌عصر ارواحناله الفداه، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت ولایت‌مدار ایران و به ویژه مردم شریف کرمان و خانواده‌های شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل  از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

/فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها